Bakalářská práce

Objektivace firmy do sociální struktury prostřednictvím corporate designu

Objectification and corporate design

Vojtěch Lunga, DiS.
Anotace

Tato práce se zabývá objektivací firmy do sociální struktury prostřednictvím corporate designu. Objektivace firmy je vlastně vytváření její identity – subjektivita firmy je lidem zprostředkována jako prvek sdílené reality. Při procesu objektivace je důležitá sociální interakce – komunikace s veřejností, zákazníky a obchodními partnery. Vzhledem k tomu, že většinu informací získáváme zrakem, je významným …více

Abstract

This work is concerned with objectification of a company in the social system by the medium of corporate design. Objectification means making identity of the company – subjectivity of the company is intermediated as a part of shared reality. There is important social interaction in the process of objectification. That means communication to public, customers and business partners. Most of information …více

Zadání práce
Bakalářská práce nemá charakter samostatného empirického výzkumu. Studující tedy mohou pracovat s již publikovanými texty a daty přístupnými pro sekundární analýzu. Studující by měli předvést schopnost kriticky pracovat s již publikovanými sociologickými texty, zpracovávat koncepty a teorie v nich nalezené, a nacházet v nich relevantní odpovědi na zadanou otázku/úkol. V případě práce s texty jde o to, aby studující prokázali schopnost samostatně pracovat s původními texty, včetně anglicky psané literatury. Standardní rozsah bakalářské práce je 72 000 - 90 000 znaků s mezerami.
Práce zkontrolována:
21. 12. 2009 10:07, doc. PhDr. Csaba Szaló, Ph.D., učo 5918
Plný text práce
440,2 KB / soubor PDF
Jazyk práce
čeština čeština
Termín obhajoby
25. 1. 2010
Práce byla úspěšně obhájena

Vedoucí

doc. PhDr. Csaba Szaló, Ph.D., učo 5918
FSS MU

Oponent

PhDr. Arnošt Svoboda, Ph.D., učo 52184
EDUC FSpS MU

Literatura

  • BERGER, Peter L. a Thomas LUCKMANN. Sociální konstrukce reality :pojednání o sociologii vědění. Translated by Jiří Svoboda. 1. vyd. Brno: Centrum pro studium demokracie a kultury, 1999, 214 s. ISBN 80-85959-46-1.
  • ČERNÝ, Jiří a Jan HOLEŠ. Sémiotika. Vyd. 1. Praha: Portál, 2004, 363 s. ISBN 80-7178-832-5.
  • Visual culture : the reader. Edited by Jessica Evans - Stuart Hall. 1st pub. London: SAGE Publications, 1999, xviii, 478. ISBN 0-7619-6248-4.
  • CHAPLIN, Elizabeth. Sociology and visual representation. New York: Routledge, 1994, xii, 304. ISBN 0415073634.

  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.