Závěrečná práce: Vojtěch Lunga, DiS.: Objektivace firmy do sociální struktury prostřednictvím corporate designu
Bakalářská práce
Objektivace firmy do sociální struktury prostřednictvím corporate designu
Objectification and corporate design
Anotace
Tato práce se zabývá objektivací firmy do sociální struktury prostřednictvím corporate designu. Objektivace firmy je vlastně vytváření její identity – subjektivita firmy je lidem zprostředkována jako prvek sdílené reality. Při procesu objektivace je důležitá sociální interakce – komunikace s veřejností, zákazníky a obchodními partnery. Vzhledem k tomu, že většinu informací získáváme zrakem, je významným…více
Abstract
This work is concerned with objectification of a company in the social system by the medium of corporate design. Objectification means making identity of the company – subjectivity of the company is intermediated as a part of shared reality. There is important social interaction in the process of objectification. That means communication to public, customers and business partners. Most of information…více
Zadání práce
21. 12. 2009 10:07, doc. PhDr. Csaba Szaló, Ph.D., učo 5918
Vedoucí
Literatura
- BERGER, Peter L. a Thomas LUCKMANN. Sociální konstrukce reality :pojednání o sociologii vědění. Translated by Jiří Svoboda. 1. vyd. Brno: Centrum pro studium demokracie a kultury, 1999, 214 s. ISBN 80-85959-46-1.
- ČERNÝ, Jiří a Jan HOLEŠ. Sémiotika. Vyd. 1. Praha: Portál, 2004, 363 s. ISBN 80-7178-832-5.
- Visual culture : the reader. Edited by Jessica Evans - Stuart Hall. 1st pub. London: SAGE Publications, 1999, xviii, 478. ISBN 0-7619-6248-4.
- CHAPLIN, Elizabeth. Sociology and visual representation. New York: Routledge, 1994, xii, 304. ISBN 0415073634.
Práce na příbuzné téma
Seznam prací, které mají shodná klíčová slova.
-
Experience of Several Generations with Identity Crisis during Emerging Adulthood
Mgr. Tereza Klapalová -
Le parler marseillais et ses influences sur les représentations des jeunes
Ing. Michal Pogáč -
Stáří ve společnosti z pohledu mladších seniorů
Bc. Jana Krompolcová -
Die Presse als Faktor der politischen Mobilisierung. Zum Brünner Periodikum Deutsches Blatt
Mgr. et Mgr. Milan Neužil, Ph.D. -
Identita a partnerství u katolíků optikou diskurzivní analýzy
Mgr. Marie Ševčíková -
Interpretace spontánního dětského výtvarného projevu z hlediska psychologického výkladu symbolů
Mgr. Veronika Kirchnerová, Ph.D. -
Konstruování identity ženy v kontextu konverze k islámu
Mgr. et Mgr. Markéta Košatková, Ph.D., učo 252937 -
Osobnosti českého grafického designu na výstavách brněnského bienále
Mgr. Klára Melšová