MV711K Úvod do marketingu

Právnická fakulta
podzim 2006
Rozsah
1/1. 3 kr. Ukončení: k.
Vyučující
doc. Ing. Jiří Blažek, CSc. (přednášející)
Garance
doc. Ing. Jiří Blažek, CSc.
Katedra finančního práva a národního hospodářství – Právnická fakulta
Kontaktní osoba: Bc. Martina Crhová
Rozvrh
Po 25. 9. až Pá 22. 12. každé liché úterý 11:10–12:40 030
  • Rozvrh seminárních/paralelních skupin:
MV711K/01: Po 25. 9. až Pá 22. 12. každé liché úterý 16:40–18:10 011, J. Blažek
MV711K/02: Po 25. 9. až Pá 22. 12. každé sudé úterý 16:40–18:10 011, J. Blažek
MV711K/03: Po 25. 9. až Pá 22. 12. každé sudé úterý 15:05–16:35 160, J. Blažek
MV711K/04: Po 25. 9. až Pá 22. 12. každé liché úterý 15:05–16:35 160, J. Blažek
MV711K/05: Rozvrh nebyl do ISu vložen. J. Blažek
Předpoklady
! MV711Zk Úvod do marketingu
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 100 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/100, pouze zareg.: 0/100, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/100
Jiné omezení: Seminární výuka s maximálním počtem 25 studentů
Mateřské obory/plány
  • Právo (program PrF, M-PPV) (2)
Cíle předmětu
Předmět si klade za cíl seznámit posluchače se základy marketingové analýzy a marketingového řízení. Kurs klade důraz i na zvládnutí praktických marketingových postupů.
Osnova
  • Marketing a trh. Základní pojmy a kategorie. Tvorba marketingové filozofie. Marketingové řízení firmy. Informační systém - základ marketingového řízení. Marketingový výzkum trhu. Marketingový mix. Výrobek a životní cyklus. Cena a cenová strategie firmy. Distribuce výrobků. Komunikace a stimulování prodeje. Organizace marketingového řízení firmy. Mezinárodní marketing.
Literatura
  • Marketing, management :analýza, plánování, realizace a kontrola. Edited by Philip Kotler - Václav Dolanský. 3. dopl. a uprav. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1997, 789 s. ISBN 80-85605-08-2. info
Metody hodnocení
Požadavky udělení kolokvia: úspěšné řešení případových studií zadaných vyučujícím v rámci seminární výuky.
Další komentáře
Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá interaktivní metodou s důrazem na individuální plnění zadaných úkolů.
Předmět je zařazen také v obdobích podzim 2007, podzim 2008, podzim 2009, podzim 2010, podzim 2011, podzim 2012, podzim 2013, podzim 2014, podzim 2015, podzim 2016, podzim 2017, podzim 2018, podzim 2019, podzim 2020, podzim 2021, podzim 2022, podzim 2023, podzim 2024.