MV711K Úvod do marketingu

Právnická fakulta
podzim 2009
Rozsah
1/1. 3 kr. Ukončení: k.
Vyučující
doc. Ing. Jiří Blažek, CSc. (přednášející)
doc. Ing. Eva Tomášková, Ph.D. (přednášející)
Garance
doc. Ing. Jiří Blažek, CSc.
Katedra finančního práva a národního hospodářství – Právnická fakulta
Kontaktní osoba: Bc. Gabriela Medková
Rozvrh
každou lichou středu 18:15–19:45 030
  • Rozvrh seminárních/paralelních skupin:
MV711K/01: Po 28. 9. až Pá 18. 12. každé liché úterý 16:40–18:10 160, J. Blažek, E. Tomášková
MV711K/02: Po 28. 9. až Pá 18. 12. každé sudé úterý 16:40–18:10 160, J. Blažek, E. Tomášková
MV711K/03: Po 28. 9. až Pá 18. 12. každé liché úterý 18:15–19:45 160, J. Blažek, E. Tomášková
MV711K/04: Po 28. 9. až Pá 18. 12. každé sudé úterý 18:15–19:45 160, J. Blažek, E. Tomášková
MV711K/05: Rozvrh nebyl do ISu vložen. J. Blažek, E. Tomášková
Předpoklady
! MV711Zk Úvod do marketingu
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.

Předmět si smí zapsat nejvýše 100 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/100, pouze zareg.: 0/100
Jiné omezení: Seminární výuka s maximálním počtem 25 studentů
Mateřské obory/plány
  • Právo (program PrF, M-PPV) (2)
Cíle předmětu
Předmět si klade za cíl seznámit posluchače se základy marketingové analýzy a marketingového řízení organizace. Student by měl být po absolvování předmětu schopný: porozumět marketingovým principům a metodám, aplikovat výzkum trhu, sestavit SWOT analýzu a jiné druhy analýz a aplikovat znalosti při zřizování advokátní kanceláře.
Osnova
  • Marketing a trh. Základní pojmy a kategorie. Tvorba marketingové filozofie. Marketingové řízení firmy. Informační systém - základ marketingového řízení. Marketingový výzkum trhu. Marketingový mix. Výrobek a životní cyklus. Cena a cenová strategie firmy. Distribuce výrobků. Komunikace a stimulování prodeje. Organizace marketingového řízení firmy. Mezinárodní marketing.
Literatura
  • Marketing, management :analýza, plánování, realizace a kontrola. Edited by Philip Kotler - Václav Dolanský. 3. dopl. a uprav. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1997, 789 s. ISBN 80-85605-08-2. info
Výukové metody
Přednášky a praktické semináře zaměřené na aplikaci znalostí získaných na přednáškách.
Metody hodnocení
Podmínkou pro udělení kolokvia je 100 % docházka a zpracování a obhájení případové studie. Téma případové studie je aktuální a prakticky orientované.
Další komentáře
Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá interaktivní metodou s důrazem na individuální plnění zadaných úkolů.
Předmět je zařazen také v obdobích podzim 2006, podzim 2007, podzim 2008, podzim 2010, podzim 2011, podzim 2012, podzim 2013, podzim 2014, podzim 2015, podzim 2016, podzim 2017, podzim 2018, podzim 2019, podzim 2020, podzim 2021, podzim 2022, podzim 2023, podzim 2024.