PdF:AJ3406 Testování a hodnocení ve výuce - Informace o předmětu
AJ3406 Testování a hodnocení ve výuce anglického jazyka
Pedagogická fakultajaro 2025
- Rozsah
- 0/2/0. kombinované studium: výuka v blocích. 2 kr. Ukončení: z.
Vyučováno prezenčně. - Vyučující
- Bc. Mgr. Sonia Homolka (cvičící)
Mgr. Linda Nepivodová, Ph.D. (cvičící) - Garance
- doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Jana Popelková
Dodavatelské pracoviště: Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta - Předpoklady
- No prerequisites or co-requisites needed.
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- předmět má 12 mateřských oborů, zobrazit
- Cíle předmětu
- The course offers basic information about creating and using standardised/nonstandardised language tests for teachers.
- Výstupy z učení
- By the end of this course, participants should be able to demonstrate the following: 1. a working knowledge of a selection testing means that could be used in a classroom setting; 2. confidence in selecting appropriate tools for testing; 3. the ability to evaluate testing tools for specific activities and learner groups.
- Osnova
- Teaching and testing
- Kinds of tests and testing
- Test development
- Test techniques
- CEFR
- Feedback
- Literatura
- doporučená literatura
- HUGHES, Arthur. Testing for language teachers. 2nd ed. Cambridge: Cambridge University Press, 2003, xii, 251. ISBN 0521484952. info
- neurčeno
- HALADYNA, Thomas M., RODRIGUEZ, Michael, C. Developing and Validating Test Items. Routledge, 2013, 454. ISBN 9780415876056.
- BROWN, H. Douglas a Priyanvada ABEYWICKRAMA. Language assessment : principles and classroom practices. Third edition. Hoboken: Pearson, 2019, xviii, 376. ISBN 9780134860220. info
- MCNAMARA, T. F. Language testing. Oxford: Oxford University Press, 2000, xv, 140. ISBN 0194372227. info
- Výukové metody
- The course will be taught using the following methods: 1. group work; 2. problem-solving; 3. peer evaluation of the presented outcomes; 4. tutor's feedback.
- Metody hodnocení
- Tasks in Moodlinka.
- Vyučovací jazyk
- Angličtina
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá každý týden.
Poznámka k četnosti výuky: kombinované studium: každý druhý týden.
- Statistika zápisu (jaro 2025, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/jaro2025/AJ3406