LJPGA1 Didactics (methodology) for middle school teachers: selected topics

Faculty of Arts
Spring 2016
Extent and Intensity
0/0. 0 credit(s). Type of Completion: z (credit).
Teacher(s)
doc. Mgr. Katarina Petrovićová, Ph.D. (lecturer)
doc. Mgr. Jiří Zounek, Ph.D. (lecturer)
Guaranteed by
prof. PhDr. Daniela Urbanová, Ph.D.
Department of Classical Studies – Faculty of Arts
Contact Person: Jitka Erlebachová
Supplier department: Department of Classical Studies – Faculty of Arts
Course Enrolment Limitations
The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
fields of study / plans the course is directly associated with
Syllabus (in Czech)
  • Seminář se bude věnovat problematice vyučování a učení na střední škole. Na základě pedagogické a didaktické teorie budou účastníci prakticky seznámeni s jednotlivými fázemi výuky, což mimo jiné znamená, že celý kurz bude probíhat podle těchto fází (od přípravy výuky po její evaluaci). Scénář semináře obsahuje témata týkající se například tradičních a inovativních výukových metod a forem (frontální, skupinová, projektová výuka) nebo využití informačních a komunikačních technologií ve výuce na střední škole.
  • Účastníci semináře budou na jeho konci schopni aplikovat získané poznatky při přípravě a realizaci vlastní výuky. Při plánování výuky budou schopni posoudit výhody i nevýhody různých didaktických prostředků (včetně ICT) a forem, budou znát faktory ovlivňující výuku, ale i význam hodnocení ve výuce. Budou rovněž znát základní literaturu k tématu.
Language of instruction
Czech
Further comments (probably available only in Czech)
The course can also be completed outside the examination period.
The course is taught annually.
The course is taught: in blocks.
Information on the extent and intensity of the course: Výuka probíhá blokově, celkový rozsah 2 hodiny.
The course is also listed under the following terms Spring 2013, Spring 2014, Spring 2015.
  • Enrolment Statistics (recent)
  • Permalink: https://is.muni.cz/course/phil/spring2016/LJPGA1