Ekonomie a hospodářská politika Liberalizace v elektroenergetickém průmyslu: směrnice pro EU a průběh Liberalisation in the Power Electric Industry Jaroslava Cenygrová Teorie svobodného rozhodování Theories of Free Decision Making Miloš Vítek Mezinárodní měnový fond: cíle a jejich realizace II. International Monetary Fund: Targets and their Realisation (part II.) Václav Bakule Období klasické politické ekonomie v českých zemích a výuka ekonomie Education in Economics, Educational Tools and Period of Classical Political Economy in the Czech Lands Jaroslav Krameš Jsou povinné penzijní fondy skutečně liberálním řešením? Are the Mandatory Pension Funds Really a Liberal Solution? René Hladík Ekonomika a management Einflussfaktoren auf dem Weg zu einer erfolgreichen Übernahme oder Beteiligung unter Berücksichtigung der Erfahrungen mittelständischer Unternehmungen The Factors Affecting Successful Adoption of Experiences of Small and Medium Sized Enterprises to the Czech Republic Rainer Haugke O inovacích - část IV. About Innovations - part IV. Jaroslav Mozga Total Quality Management in Public Administration: the Common Assessment Framework (CAF) Total Quality Management ve veřejné správě: společný systém hodnocení (CAF) Michael Kelly Tableau de bord comme outil de pilotage de l'entreprise Non-financial Indicators of Performance as a Managerial Tool Miroslav Opa Informatika a statistika Využití modelů vektorové autoregrese na českém kapitálovém trhu The Use of VAR Models for Analysis of the Czech Capital Market Blanka Šedivá Regionální ekonomika Nezaměstnanost v okrese Děčín ve statistických datech The Unemployment in the District of Děčín in Statistical Data Vladimíra Valentová A Reclamation of the Landscape in North Bohemia Lignite Basin Rekultivace krajiny v severočeské hnědouhelné pánvi Miroslav Farský, Martin Neruda Demografický a ekonomický vývoj města Frýdek-Místek Demographic and Economic Development of Frýdek-Místek Jana Veselá, Petra Valkovičová Marketing a obchod Úspěšný prodej a marketing jako dominantní faktory konkurenceschopnosti podniku Successful Sales and Marketing as Dominant Factors In the Competitive Abilities of Firms Vlastislav Kuba, David Tuček Marketingový autoaudit pro malé a střední firmy Marketing Audit for Small and Medium Enterprises Jitka Kloudová Různé Virtuální univerzita v praxi Virtual University in Practise Hana Klčová, Petr Sodomka, Petr Riessler, Bohumil Juřenčák Evropské jazykové portfolio pomocníkem při získání zaměstnání v rámci EU European Language Portfolio Increases Chances to Get a Job within EU Countries Irena Vlčková