Ekonomie a hospodářská politika Přechodné období pro volný pohyb pracovníků: jak to všechno vlastě dopadne? Transition Period for Free Movement of Labour - What the Results will be? Marek Beran, Alexandr Hobza Pondělní efekt na českém akciovém trhu Week Effect on Czech Stock Market René Hladík Ekonomika Litvy - konkurent vstupu ČR do EU? Economy of Lithuania - Competitor or the Czech Republic´s Entry to the EU? Jiří Kraft Ekonomika a management Komunikace v dodavatelském řetězci Communication in the Supply Chain Klára Antlová Human Resource Practices and Organization Performance Praxe řízení lidských zdrojů a výkonnost organizace Timothy J. Keaveny Základní trendy nastupující etapy a jejich vliv na podnik Basic Trends of Coming Epoch and Their Influence on Enterprise Zdeněk Souček Informatika a statistika K počátkům klasifikace statistických proměnných v česky psané odborné literatuře Classification of Statistic Variables in the Czech Professional Literature Lubomír Cyhelský, Rostislav Prokeš Genetické algoritmy Genetic Algorithms Josef Hynek Dynamické zlepšování výrobních procesů pomocí počítačové simulace Dynamical Improvement of the Manufacturing Processes by Computer Simulation František Manlig, Pavel Urban Regionální ekonomika Regionální politika jako alternativa pro budoucí uspořádání Evropy? Euroregion Nisa From Euroregional European Politics to the European Union. Euroregion Nisa - Joint Aims and Principles. Helena Neumannová Pozice malých a středních podniků České republiky v procesu příprav k přijetí do EU The Position of the Czech Small and Medium Enterprises in the Process of the Preparing Acceptance EU Petra Rydvalová, Helena Žuková Strategické plánování na úrovni obcí Strategic Planning on the Municipality Level. Jana Veselá, Miloš Charbuský Marketing a obchod Marketing of the Territory in Conditions of the Slovak Republic Marketing územia v podmínkách Slovenskej republiky Dušan Baran Textilní průmysl na prahu 21. století Textile Industry at the Beginning of 21st Century Světlana Myslivcová Ověření marketingového autoauditu pro malé a středně velké firmy v praxi Testing of Marketing Auto-audit of Small and Medium Enterprises in Practice Jitka Kloudová