Ekonomie a hospodářská politika K dialektickému vztahu ekonomické rovnováhy a růstu: Statický model rovnováhy firmy To the dialectic Relationship of the economic Equilibrium and Growth: the static Model of the firm´s Equilibrium Ivana Kraftová Leontijevská strukturní input-output bilance a environmentální účetnictví Leontief´s Structural Input-Output Balance and Environmental Accounting Miroslav Farský Dotace v teorii firmy Grants in the Theory of the Firm David Martinčík Udržitelný rozvoj v podmínkách rizika Sustainable Development in Risky Conditions Miloš Vítek, Jaroslav Mozga K otázce investic do vzdělávání: Vyšší vzdělávání jako smíšený statek, jeho vliv na soukromé a veřejné instituce a návratnost soukromých investic Higher Education as a Mixed Good, Its Provision at Public and Private Institutions and Consequences for Returns on Private Investment Václav Urbánek, Kateřina Nepolská Ekonomika a management Supply Chain Management a automobilový průmysl Supply Chain Management and Automotive Industry Gustav Tomek, Alena Chromcová Informační podpora strategického řízení produktových inovací Strategic Management of Product Innovation and its Information Support Zdeněk Molnár K nezbytnosti redefinice managementu z pohledu celistvosti To the Necessity of Management Redefinition from the Wholeness Point of View Petr Lebeda Re-engineering: Why Transformation Projects fail? Reengineering: Proč transformační projekty selhávají? Filip Šmída Výnosové oceňování komerčních bank Income Valuation Method of Commercial Banks Milan Hrdý Kulturní bariéry sdílení znalostí Cultural Barriers of Knowledge Sharing Vladimír Bureš Financování malých a středních podniků The Frequent Problems of Financing of SMEs Marie Paseková, Drahomíra Pavelková Regionální ekonomika Aplikace vybraných zásad managementu v moderním řízení českých a moravských měst Application of selected Management Principles in the modern-style Management of Czech and Moravian Towns Karel Lacina Podpora podnikatelů ze strany municipalit Municipal Subventions for local Entrepreneurs Miloš Charbuský, Jan Stejskal Pojetí cestovního ruchu Concepts of Tourism Miluše Dlouhá Marketing a obchod Etika v marketingovém mixu Ethics in the Marketing Mix Dagmar Jakubíková Výzkum polaritního profilu značky Radegast a Velké Popovice Research of Polarity Profiles of Radegast and Velké Popovice Brands Vratislav Kozák, Petr Fusek Statistika Analýza časové řady měnového agregátu M2 v ČR od roku 1993 Analysis of Time Series of Aggregate M2 in the Czech Republic from the year 1993 Robin Jirásko Využití shlukové analýzy při deskripci firem regionu s akcentem na jejich velikostní charakteristiky Application of the Cluster Analysis at Description of the Firms in the Region Ivana Kraftová, Jana Kubanová Vysoké školství K otázce investic do vzdělávání: Vyšší vzdělávání jako smíšený statek, jeho vliv na soukromé a veřejné instituce a návratnost Higher Education as a Mixed Good, Its Provision at Public and Private Institutions and Consequences for Returns on Private Investment Václav Urbánek, Kateřina Nepolská