Ekonomie Mikroekonomické aspekty hospodaření malých a středních podniků Microeconomic Aspects of Management of Small and Medium Enterprises Marie Paseková Excellent Conditions for Human Capital Investments Vynikající podmínky pro investice do lidského kapitálu David F. Schmutzler Uplatnenie znevýhodnených skupín obyvateľstva v procese zabezpečovania The Utilization of Disadvantaged Groups of Citizens within the Process of Providing of Public Katarína Jakab, Ľuboslava Majlingová Finance Historie a současný stav českého hypotečního bankovnictví The History and the Present State of the Czech Mortgage Banking Šárka Čechlovská Zprostředkovatelská činnost bank ve střední Evropě: Část I. - Mezinárodní Banking Intermediation in the Central Europe: Part I. -- Cross-Country Analysis of Efficiency Daniel Stavárek Analýza vlivu zajištění na výši klasifikovaných úvěrů v České republice Analysis of the Influence of Collateral on the Share of Classified Loans in the Czech Republic Pavla Vodová Ekonomika a management Small and Medium Enterprises in the Region of Košice Malé a stredné podnikanie v Košickom regióne Marián Gál, Emília Jakubíková, Alžbeta Suhányiová Restrukturalizace podniku jako rozhodovací proces Company Restructuring as a Process of Decision-Making Liběna Tetřevová Metodika analýzy motivácie vysokokvalifikovaného ľudského potenciálu Methodics of Motivation Analysis of High-Qualified Human Potential Martina Blašková Řízení podniku po prohlášení konkurzu Control of Enterprise through Bankruptcy Proceedings Vítězslav Hálek Metodika hodnocení spokojenosti pracovníků The Methodics of Evaluation of Workers` Satisfaction Renáta Myšková Knowledge Management -- Theoretical Framework and Practical Research Management znalostí -- teoretický základ a praktický výzkum Blanka Krýdlová, Petra Nováková, Jiří Skalický Integrovaný systém řízení a jeho nasazení v podmínkách informační Integrated Management System and Its Improvement in Information Society Petr Doucek, Lea Nedomová Marketing a obchod Vliv hudby na nákupní chování Influence of In-Store Music on Purchase Behaviour Marek Franěk Faktory ovlivňující situační postavení firmy na trhu Factors Influencing Enterprises` Standing on the Market Jitka Kloudová, Kamil Dobeš, Pavel Stříž