Ekonomie Foreign Trade Activities between the Slovak Republic and the Czech Republic Zahraničnoobchodné vzťahy Slovenska s Českou republikou Štefan Samson, Rajmund Mirdala Economic Trends in European Union Countries since the Eastward Enlargement Ekonomické trendy v krajinách Evropské unie od východního rozšíření Domenico Raguseo Nové metody veřejné správy New Methods of Public Administration Radim Roudný Ekonomika a management Personnel Controlling as a Part of the Management Controlling System in an Enterprise Personální controlling jako součást controllingového systému řízení podniku Roman Zámečník Controlling vo verejnej správe Controlling in Public Administration Nora Štangová, Eva Mihaliková, Jana Mitaľová Innovation in the Tuition of Process Management at Tomas Bata University Inovace výuky procesního řízení na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně David Tuček, Zuzana Tučková Interaktivní přístupy k řešení vícekriteriálních problémů v projektovém řízení Interactive Approach to Some Multiple Critera Problems in Project Management Tomáš Šubrt, Alena Semerádová Finance Implications of the New Basel Capital Accord for European Banks Dopady Basel II na evropské banky Petr Teplý, Liběna Černohorská, Karel Diviš Analýza historického vývoje účetnictví v českých zemích v letech 1918 – 2006 Analysis of Accounting Historical Development in Bohemian Countries in Years 1918 – 2006 Denisa Plachá, Milan Hrdý Teoretické aspekty postupu řešení negativních důsledků rizik pomocí pojištění Theoretical Aspects of the Process of Risks Negative Consequences Solving by the Means of Insurance Dana Martinovičová Problematika převodních cen v podnicích České republiky Questions of Transfer Prices in the Czech Enterprises Ivan Jáč Podstata a aplikace konvergenčního kritéria stability devizového kurzu The Substance and Application of the Exchange Rate Stability Convergence Criterion Daniel Stavárek The Challenges of Microfinance: In India and Bangladesh Problémy mikrofinancování v Indii a Bangladéši Nibedita Saha, Wei - Xin Huang Marketing a obchod Způsob diferencovaného řízení vztahů se zákazníky podle jejich hodnoty pro podniky v sektoru služeb Differentiated Customer Relationship Management According to Customer Value in Companies operating in the service sector Jozefína Simová