I n f o r m a t i o n T e c h n o l o g y & C o m m u n i c a t i o n s C o m e T o g e t h e r ! ProCon Group s.r.o.: Zadání Interim Projectu 1 / 2 Návrh, implementace a komerční využití systému pro vzdálený dohled nad IT klientů Zadání Interim Projectu ProCon Group s.r.o. je česká soukromá společnost s dlouholetými zkušenostmi v oblasti IT se sídlem v Praze. Nabízí široké spektrum služeb a pokrývá tak veškeré současné potřeby klientů v oblasti kompletní správy IT a podpory uživatelů. Smluvním zákazníkům poskytuje nepřetržitou podporu od klasické hotline a vzdáleného přístupu až po výjezd servisního technika v případě vážnějšího problému. Služby ProCon Group:  kompletní správa sítí;  outsourcing IT;  zajištění bezpečnosti IT;  projektová řešení;  podpora uživatelů, konzultace a poradenství;  záchrana, zpracování a likvidace dat (značka Data Clinic). Více informací o společnosti lze nalézt na webových stránkách www.procon.cz. Popis Interim Projectu Za účelem zajištění efektivního, bezpečného a bezproblémového provozu IT infrastruktury u svých klientů má společnost zájem o implementaci spolehlivého monitorovacího nástroje, který by umožňoval nepřetržitý dohled nad provozem IT, sledování síťových událostí a včasné odhalení případných provozních či bezpečnostních problémů. V současnosti existuje na trhu řada komerčních i open source řešení, která se vyznačují různými charakteristikami a funkčností. Cílem projektu je vybrat, implementovat a následně komerčně využít takový systém pro vzdálený dohled nad informačními technologiemi stávajících i budoucích klientů společnosti, který bude optimálně plnit definované požadavky společnosti. Hlavní výstupy projektu 1. Výběr optimálního řešení - analýza monitorovacích nástrojů, které jsou v současnosti dostupné na trhu (např. Zabbix, Nagios,…) a jejich porovnání; - návrh řešení na základě definovaných požadavků; - prezentace návrhu pro technické oddělení firmy. ProCon Group s.r.o.: Zadání Interim Projectu 2 / 2 2. Implementace zvoleného řešení - testování a výběr vhodného technického vybavení; - implementace řešení u vybraných klientů; - zpětné hodnocení pilotní realizace, příp. úpravy na základě zjištěných výsledků. 3. Návrh marketingové strategie - pro zavedení monitoringu sítě jako služby nad rámec stávajících smluvních vztahů u stávajících klientů; - pro využití služby jako konkurenční výhody pro získání nových klientů. Požadavky na zájemce - Základní znalost sítí a síťových technologií - Základy administrace systémů Linux a Windows - Schopnost orientace a porozumění technické dokumentaci v anglickém jazyce - Ochota učit se novým věcem Co získáte - Praktické zkušenosti ze společnosti, která v oboru IT působí již více než 20 let - Zkušenosti s komplexním řešením IT projektu - Všeobecný přehled v oblasti podnikových informačních technologií - Vynikající pracovní reference Předpokládaná realizace projektu Zahájení v září 2013, příp. dle domluvy. Možnost realizace v rámci 2 variant: - Business-oriented (5 měsíců, 4 dny v týdnu) - Research-oriented (v rámci 2 semestrů, 2,5 dne v týdnu) Garant za ProCon Group Ing. Petr Kavan, jednatel email: petr.kavan@procon.cz Kontaktní osoba pro zájemce Ing. Zuzana Botková email: zuzana.botkova@procon.cz tel: 776 266 667 V případě zájmu prosím zašlete svůj strukturovaný životopis spolu s motivačním dopisem na adresu zuzana.botkova@procon.cz.