Atribut: NSPD_SPPU_P_2011
Použité zkratky:
Uk. = Ukončení; Kr. = Počet ECTS kreditů
Rozsah (týdenní hodinová dotace) je uváděn ve formátu:
přednáška / semináře, cvičení / laboratoř, projekt
Povinně volitelné předměty: Studenti plní všechny předměty své specializace.
Předměty k diplomové práci:
Student magisterského studia splní tři povinně volitelné předměty k DP: DPp_% Diplomová práce - Projekt, DP_% Diplomová práce, DPd_% Diplomová práce - Dokončení (% v kódu nahrazuje dvou až tří písmennou zkratku katedry). Kódy výše zmíněných předmětů a podrobné informace naleznete v samostatné registrační šabloně v ISu.
STUDENTI SI ZAPISUJÍ PŘEDMĚTY S KÓDEM KATEDRY PODLE PRACOVIŠTĚ VEDOUCÍHO PRÁCE.
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|
SPSMP_MSP1 | Didaktiky předmětů 1.st. ZŠ pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami 1 matematika | 0/2/0 | zk | 4 | |
SPSMP_SSPU | Specializace: Specifické poruchy učení | 0/4/0 | zk | 6 | |
SP7MP_MTO2 | Metodologie 2 | 0/1/0 | zk | 3 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|
SPSMP_IPCH | Inkluzivní vzdělávání jedinců s poruchami chování Pozn.: Zapisují studenti specializace etopedie. |
0/4/0 | zk | 6 | |
SPSMP_NKSP | Narušená komunikační schopnost u dětí předškolního věku Pozn.: Zapisují studenti specializace Rozvoj komunikačních schopností u žáků s mentálním postižením. |
0/4/0 | zk | 6 | |
SPSMP_OFTA | Oftalmologie Pozn.: Zapisují studenti specializace Více vad a Psychopedie. |
1/0/0 | zk | 3 | |
SPSMP_PAZ1 | Patologické závislosti 1 Pozn.: Zapisují studenti specializace etopedie. |
2/0/0 | k | 3 | |
SPSMP_SPOF | Oftalmopedie Pozn.: Zapisují studenti specializace více vad a psychopedie. |
0/4/0 | zk | 6 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|
SP_IEen | Inclusive Education | 0/2/0 | z | 2 | |
SP_KOZP | Posilování kompetencí osob se zrakovým postižením ( i pro VV) Pozn.: Zapisují studenti, kteří studují v následném magisterském studiu specializaci více vad. |
0/2/0 | z | 2 | |
SP_LGPR | Logopedická prevence (VV, P) | 0/2/0 | z | 2 | |
SP_OPSP | Orientace v prostoru a samostatný pohyb nevidomých osob (VV) Pozn.: Zapisují studenti, kteří budou v následném magisterském studiu studovat více vad. |
SP7BP_SP1b || SP4BP_SPP1 || SP4MP_SPOF || SPSMP_SPOF | 0/2/0 | z | 2 |
SP_RMO | Reedukace mozkové obrny Pozn.: Předmět je určen pouze pro absolventy základů somatopedie. |
0/2/0 | z | 2 | |
SP_SNOE | Snoezelen | 0/2/0 | z | 2 | |
SP_SPR1 | Symptomatické poruchy řeči 1 (VV, P) | 0/2/0 | z | 2 | |
SP_SPUR | Reedukace specifických poruch učení Pozn.: Zapisují studenti navazujícího magisterského studia. |
0/2/0 | z | 2 | |
SP_VASI | Výtvarné umění jako prostor pro inkluzi | 0/2/0 | k | 5 | |
SZ2MP_IPx1 | Individuální výuková praxe | 0/1/0 | z | 1 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|
SPSMP_CHNE | Edukace žáků se zdravotním znevýhodněním | 0/2/0 | k | 3 | |
SPSMP_MSP2 | Didaktiky předmětů 1. stupně základní školy pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami 2 - český jazyk | 0/4/0 | zk | 6 | |
SPSMP_PXS1 | Pedagogická praxe souvislá 1 Pozn.: 2 týdny pedagogické praxe souvislé. |
0/0/1 | z | 2 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|
SPSMP_SPP3 | Specializace: Edukace žáků s mentálním postižením 1 Pozn.: Zapisují studenti specializace psychopedie. |
0/4/0 | zk | 9 | |
SPSMP_SPT2 | Specializace: Edukace žáků s těžkým postižením a souběžným postižením více vadami 1 Pozn.: Zapisují studenti specializace více vad. |
0/4/0 | zk | 9 | |
SPSMP_S4f1 | Specializace: Rozvoj komunikačních schopností u žáků s mentálním postižením 1 Pozn.: Zapisují studenti, kteří absolvovali v bakalářském studiu SZZ ze specializace psychopedie a logopedie. |
0/4/0 | zk | 9 | |
SPSMP_S4g1 | Specializace: Edukace žáků s mentálním postižením a adiktologie 1 Pozn.: Zapisují studenti, kteří v bakalářském studiu absolvovali specializaci psychopedii a a etopedii. |
0/4/0 | zk | 9 | |
SPSMP_S4h1 | Specializace: Edukace žáků v riziku problémů / poruch chování a s mentálním postižením 1 Pozn.: Zapisují studenti, kteří absolvovali v bakalářském studiu specializace psychopedie a etopedie. |
0/4/0 | zk | 9 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|
SP_IEen | Inclusive Education | 0/1/0 | z | 2 | |
SP_OPSP | Orientace v prostoru a samostatný pohyb nevidomých osob (VV) Pozn.: Zapisují studenti, kteří budou v následném magisterském studiu studovat více vad. |
SP7BP_SP1b || SP4BP_SPP1 || SP4MP_SPOF || SPSMP_SPOF | 0/2/0 | z | 2 |
SP_RMO | Reedukace mozkové obrny Pozn.: Zapisují pouze studenti somatopedie a psychopedie, není určeno pro studenty etopedie. |
0/2/0 | z | 2 | |
SP_SNOE | Snoezelen | 0/2/0 | z | 2 | |
SP_SPUR | Reedukace specifických poruch učení | 0/2/0 | z | 2 | |
SP_VASI | Výtvarné umění jako prostor pro inkluzi | 2/0/0 | k | 5 | |
SP_VOV | Využití oslabeného vidění v praktickém životě Pozn.: Zapisují studenti, kteří budou v následném magisterském studiu studovat více vad. |
SP7BP_SP1b || SP4BP_SPP1 || SP4MP_SPOF || SPSMP_SPOF | 0/2/0 | z | 2 |
SZ2MP_IPx1 | Individuální výuková praxe | 0/1/0 | z | 1 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|
SPSMP_MSP3 | Didaktiky předmětů ve třídách 1. stupně základní školy pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami 3 Metodika speciál. škol | 0/4/0 | zk | 6 | |
SPSMP_PXS2 | Pedagogická praxe souvislá 2 Pozn.: 3 týdny pedagogické praxe souvislé. |
0/0/1 | z | 2 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|
SPSMP_IDSP | Inkluzivní didaktika Pozn.: Zapisují studenti všech specializací. |
0/2/0 | k | 5 | |
SPSMP_SPEV | Specializace: Edukace žáků s těžkým postižením a souběžným postižením více vadami 2 Pozn.: Zapisují studenti specializace více vad. |
0/4/0 | zk | 9 | |
SPSMP_SPP4 | Specializace: Edukace žáků s mentálním postižením 2 Pozn.: Zapisují studenti specializace psychopedie. |
0/4/0 | zk | 9 | |
SPSMP_S4f2 | Specializace: Rozvoj komunikačních schopností u žáků s mentálním postižením 2 Pozn.: Zapisují studenti, kteří absolvovali v bakalářském studiu SZZ ze specializace psychopedie a logopedie. |
0/4/0 | zk | 9 | |
SPSMP_S4g2 | Specializace: Edukace žáků s mentálním postižením a adiktologie 2 Pozn.: Zapisují studenti, kteří absolvovali v bakalářském studiu specializaci psychopedie a adiktologie. |
0/4/0 | zk | 9 | |
SPSMP_S4h2 | Specializace: Edukace žáků v riziku problémů / poruch chování a s mentálním postižením 2 Pozn.: Zapisují studenti, kteří absolvovali v bakalářském studiu specializace etopedie a psychopedie. |
0/4/0 | zk | 9 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|
SP_IEen | Inclusive Education | 0/2/0 | z | 2 | |
SP_KOZP | Posilování kompetencí osob se zrakovým postižením ( i pro VV) Pozn.: Zapisují studenti, kteří studují v následném magisterském studiu specializaci více vad. |
0/2/0 | z | 2 | |
SP_LGPR | Logopedická prevence (VV, P) | 0/2/0 | z | 2 | |
SP_SNOE | Snoezelen | 0/2/0 | z | 2 | |
SP_SPR1 | Symptomatické poruchy řeči 1 (VV, P) | 0/2/0 | z | 2 | |
SP_SPUR | Reedukace specifických poruch učení Pozn.: Zapisují studenti navazujícího magisterského studia. |
0/2/0 | z | 2 | |
SP_VASI | Výtvarné umění jako prostor pro inkluzi | 0/2/0 | k | 5 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|
SPSMP_PXS3 | Pedagogická praxe souvislá 3 Pozn.: 4 týdny pedagogické praxe souvislé. |
0/0/0 | z | 4 | |
SPSMP_RAIN | Podpůrná opatření u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve škole Pozn.: Zapisují studenti specializace psychopedie a více vad. |
0/4/0 | k | 7 |
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah | Uk. | Kr. |
---|
Kód | Název předmětu | Prerekvizity | Rozsah | Uk. | Kr. |
---|---|---|---|---|---|
SP_IEen | Inclusive Education | 0/1/0 | z | 2 | |
SP_PSPU | Pedagogická praxe - Specifické poruchy učení Pozn.: Zapisují jen studenti magisterského studia a Specializace: SPU, pouze ve 4. semestru. Studenti CŽV zapisují v 6. semestru. |
0/0/0 | z | 1 | |
SP_VASI | Výtvarné umění jako prostor pro inkluzi | 2/0/0 | k | 5 |