Objektové modelování v Javě

  • Kroky řešení problému na počítači - pár slov o SW inženýrství

  • Organizace javových pg. - třídy, balíky

  • Objektovost“: zapouzření, dědičnost

  • Modifikátory přístupu k proměnným, metodám, třídám

  • Deklarace import

2. Kroky řešení reálného problému na počítači
3. Vývoj software je proces...
4. Celkový rámec vývoje SW
5. Metodiky vývoje SW
6. Metodika typu "vodopád"
7. Srovnání Java - Pascal
8. Organizace programových souborů
9. Organizace zdrojových souborů
10. Příklad - svět chovatelů a jejich psů
11. Shromáždění informací o realitě
12. Jak zachytíme tyto informace
13. Modelování reality pomocí tříd
14. Zápis třídy do zdrojového souboru
15. Organizace tříd do balíků
16. Balíky
17. Příslušnost třídy k balíku
18. Dědičnost
19. Terminologie dědičnosti
20. Jak zapisujeme dědění
21. Deklarace import NázevTřídy
22. Deklarace import názevbalíku.*
23. Opakování - vlastnosti tříd
24. Příklad
25. Příklad - co tam bylo nového
26. Přístupová práva
27. Granularita omezení přístupu
28. Typy omezení přístupu
29. Kde jsou která omezení aplikovatelná?
30. Příklad - public
31. Příklad - protected
32. Příklad - přátelský
33. Příklad - private
34. Když si nevíte rady
35. Přístupová práva a umístění deklarací do souborů