DOTAZNÍK - POMOCNÉ SLUŽBY "Vážený pane, vážená paní," Dovolujeme si obrátit se na Vás s žádostí o vyplnění následujícího dotazníku. Informace poskytnuté vyplněním dotazníku budou využity jako podkaldy pro zpracování analytické části vědeckého projektu GACR projekt P403/10/1892: „Optimalisation of outsourcing in the public sector“ . Dotazník je anonymní. Údaje poskytnuté jednotlivými organizacemi budou zpracovány souhrnně. Děkujeme za spolupráci. ......................................... "Uveďte prosím oblast veřejných služeb, kde Vaše organizace působí:" veřejná správa A vzdělávání B zdravotnictví C kultura a sport D sociální služby E Uveďte prosím současný stav zaměstnanců Vaší organizace ............................................... Vaše odpovědi na otázky prosím zakroužkujte u každé služby.. ÚKLID STRAVOVÁNÍ ZAMĚSTNANCŮ SPRÁVA A ÚDRŽBA BUDOV SPRÁVA INFORMAČNÍCH TECHNOLÓGIÍ DOPRAVA BEZPEČNOSTNÍ SLUŽBY 1. Jakou formou zabezpečujete jednotlivé služby Službu zabezpečujeme: "a) interně (vlastními pracovníky, respektive specializovaným organizačním oddělením, příspěvkovou organizací zřízenou obcí, obchodní společností s většinovou majetkovou účastí obce) " a a a a a a b) externím dodavatelem na základě smlouvy - kontraktu b b b b b b "Pokud jste zakrouškovali b) uveďte prosím metodu veřejného zadávání, na základě kterého byl externí dodavatel vybrán: : 1) veřejná soutěž (otevřené řízení)" 1 1 1 1 1 1 "2) užší řízení," 2 2 2 2 2 2 "3) jednací řízení," 3 3 3 3 3 3 "4) na základě nabídky," 4 4 4 4 4 4 5) přímé zadání 5 5 5 5 5 5 2. Uveďte prosím celkové roční výdaje z rozpočtu Vaší organizace na zabezpečení jednotlivých služeb. 3. Doplňte prosím roční objem výkonů jednotlivých služeb: kolik m2 je předmětem úklidu počet strávníků - zaměstnanců průměrný počet servisních zásahů za rok průměrný počet servisních zásahů za rok průměrný počet naježděných kilometrů ročně m2 hlídaných vnitřních a vnějších prostor Další otázky 4 - 16 vyplňte prosím u jednotlivých služeb pouze pokud jednotlivé služby zabezpečujete externím dodavatelem na základě smlouvy (tzn. v otázce č. 1 jste zakroužkovali u jednotlivých služeb b). 4. Zakroužkujte prosím jaký typ externího dodavatele jednotlivé služby poskytuje. a) soukromá organizace a a a a a a b) nezisková organizace b b b b b b c) jiná veřejná organizace c c c c c c Vaše odpovědi na otázky prosím zakroužkujte u každé služby (pokud službu využíváte). ÚKLID STRAVOVÁNÍ ZAMĚSTNANCŮ SPRÁVA A ÚDRŽBA BUDOV SPRÁVA INFORMAČNÝCH TECHNOLÓGII DOPRAVA BEZPEČNOSTNÍ SLUŽBY 5. "Zakroužkujte prosím, jaká kritéria používáte při výběru externího dodavatele. " a) nejnižší cena a a a a a a b) ekonomicky nejvýhodnější nabídka b b b b b b "Pokud jste zakroužkovali b) doplňte kritérium, na základě kterého jste se rozhodli (nejlepší kvalita, reference, reálnost nabídky…jiné). " 6. Uveďte prosím na jak dlouhé časové období byla smlouva uzavřena (doba platnosti smlouvy) 7. "Zakroužkujte prosím, jaká kritéria používáte při výběru externího dodavatele. " a) stanovená fixní platba za určité časové období a a a a a a b) platba za výkon b b b b b b c) kombinace a) a b) c c c c c c d) jiný typ platby d d d d d d Pokud jste zakroužkovali a) nebo c) uveďte prosím časové období 8. Jak často monitorujete produkci smluvně zabezpečované služby dodavatelem? a) pravidelně a a a a a a b) průběžně podle potřeby b b b b b b c) nemonitorujeme c c c c c c "Pokud jste zakroužkovali a), uveďte prosím časové období" 9. Jak kontrolujete rozsah a kvalitu smluvně zabezpečované služby? 10. Jak řešíte nedodržení závazků vyplývajících ze smlouvy? "a) zrušení smlouvy - výpovědí, odstoupením" a a a a a a b) finanční sankce b b b b b b c) požadování nápravy c c c c c c d) jinak d d d d d d "Pokud jste zakroužkovali d), uveďte prosím jaké postupy využíváte." 11. Máte ve smlouvě jasně definovaný předmět zadávání? 1) zásadně nesouhlasím 1 1 1 1 1 1 2) nesouhlasím 2 2 2 2 2 2 3) souhlasím 3 3 3 3 3 3 4) zásadně souhlasím 4 4 4 4 4 4 Vaše odpovědi na otázky prosím zakroužkujte u každé služby (pokud službu využíváte). ÚKLID STRAVOVÁNÍ ZAMĚSTNANCŮ SPRÁVA A ÚDRŽBA BUDOV SPRÁVA INFORMAČNÝCH TECHNOLÓGII DOPRAVA BEZPEČNOSTNÍ SLUŽBY 12. "Jak často komunikujete s externím dodavatelem, který službu poskytuje?" 1) často 1 1 1 1 1 1 2) pravidelně 2 2 2 2 2 2 3) nepravidelně 3 3 3 3 3 3 4) sporadicky až vůbec 4 4 4 4 4 4 13. Při výběru uchazeče o veřejnou zakázku se zajímáte o jeho: a) finanční situaci 1) zásadně nesouhlasím 1 1 1 1 1 1 2) nesouhlasím 2 2 2 2 2 2 3) souhlasím 3 3 3 3 3 3 4) zásadně souhlasím 4 4 4 4 4 4 "Vyplňte prosím Vaši míru souhlasu u každé z možností (a , b, c, d)" b) technické kapacity 1) zásadně nesouhlasím 1 1 1 1 1 1 2) nesouhlasím 2 2 2 2 2 2 3) souhlasím 3 3 3 3 3 3 4) zásadně souhlasím 4 4 4 4 4 4 c) personální kapacity na zabezpečení služby 1) zásadně nesouhlasím 1 1 1 1 1 1 2) nesouhlasím 2 2 2 2 2 2 3) souhlasím 3 3 3 3 3 3 4) zásadně souhlasím 4 4 4 4 4 4 d) zkušenosti ve spolupráci s veřejným sektorem 1) zásadně nesouhlasím 1 1 1 1 1 1 2) nesouhlasím 2 2 2 2 2 2 3) souhlasím 3 3 3 3 3 3 4) zásadně souhlasím 4 4 4 4 4 4 14. "Mají Vaši zaměstnanci, kteří zabezpečují proces kontraktování dostatečně odborné znalosti o technických parametrech zabezpečované služby? " 1) zásadně nesouhlasím 1 1 1 1 1 1 2) nesouhlasím 2 2 2 2 2 2 3) souhlasím 3 3 3 3 3 3 4) zásadně souhlasím 4 4 4 4 4 4 Vaše odpovědi na otázky prosím zakroužkujte u každé služby (pokud službu využíváte). ÚKLID STRAVOVÁNÍ ZAMĚSTNANCŮ SPRÁVA A ÚDRŽBA BUDOV SPRÁVA INFORMAČNÝCH TECHNOLÓGII DOPRAVA BEZPEČNOSTNÍ SLUŽBY 15. "Pokud vzniknou problémy, řešíte je společně s externím dodavatelem služby? " 1) zásadně nesouhlasím 1 1 1 1 1 1 2) nesouhlasím 2 2 2 2 2 2 3) souhlasím 3 3 3 3 3 3 4) zásadně souhlasím 4 4 4 4 4 4 16. Funguje mezi Vámi a externím dodavatelem služby vzájemná důvěra? 1) zásadně nesouhlasím 1 1 1 1 1 1 2) nesouhlasím 2 2 2 2 2 2 3) souhlasím 3 3 3 3 3 3 4) zásadně souhlasím 4 4 4 4 4 4 "V případě, že jste některé údaje nevyplnili, uveďte prosím důvod:"