BKH_ZAMO Marketing

Hodnocení

Seminární práce
Vedle písemného testu můžete předmět absolvovat také sepsáním seminární práce (viz příslušná kapitola zde v interaktivní osnově). Za seminární práci je možno získat až 85 % bodů pro hodnocení předmětu, tzn. výborná seminární práce může znamenat i hodnocení B. Pokud však není seminární práce hodnocena jako alespoň 60 %, je třeba absolvovat písemný test.
Hodnocení seminárních prací byste měli znát do 16. 5., přičemž termíny písemných testů budou až ve zkouškovém období (od 23. 5. 2022).

Test
Písemný test se bude skládat z otevřených i uzavřených otázek. Test se bude konat s fyzickou přítomností na fakultě ve zkouškovém období, neurčí-li jiná (protipandemická...) opatření jinak. 

Jakékoli opisování nebo zaznamenávání testů, používání nedovolených pomůcek jakož i komunikačních prostředků nebo jiné narušování objektivity zkoušky (zápočtu) bude považováno za nesplnění podmínek k ukončení předmětu a za hrubé porušení studijních předpisů. Následkem toho uzavře vyučující zkoušku (zápočet) hodnocením v ISu známkou "F" a děkan zahájí disciplinární řízení, jehož výsledkem může být až ukončení studia.
 
Hodnotící škála
00,00-93,00 % = A
92,99-85,00 % = B
84,99-77,00 % = C
76,99-69,00 % = D
68,99-60,00 % = E
59,99-0,00 % = F