BKH_ZAMO Marketing

Studijní literatura

Povinná literatura

Vybrané kapitoly

Kap 1 cela

Kap 2.3

Kap 3 cela

Kap 4.3

Kap 6 cela

Kap 7.1 a 7.2

Kap 8 cela

Kap 9.1 a 9.2

Kap 10 cela

Kap 12 cela

Kap 13 cela

Kap 14 cela

Kap 15.1, 15.2, 15.3 a 15.4

Kap 16 cela

Kap 17.1 a 17.2

Kap 18 cela

Kap 19.1 a 19.2

Doporučená literatura

  • KARLÍČEK, Miroslav. Základy marketingu. 2., přepracované a rozší. Praha: Grada, 2018. 285 stran. ISBN 9788024758695.  - dostupné v Bookport https://www.bookport.cz/kniha/zaklady-marketingu-4400/
  • Foret, M., Doležalová, K., Doležal, M., Škapa, R. (2004).  Distanční studijní opora Marketing. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita v Brně. 166 s. ISBN 80-210-3500-5.
  • Kotler, P., Langerová, J., & Nový, V. (2007). Moderní marketing: 4. evropské vydání (1. vyd.). Praha: Grada
  • Solomon, M. R. (2006). Marketing: Očima světových marketing manažerů (Vyd. 1.). Brno: Computer Press.
  • Zamazalová, M. (2010). Marketing (Vyd. 2.). Praha: C.H.Beck.

Některé další doporučené publikace se nachází na https://is.muni.cz/auth/el/econ/jaro2022/BKH_ZAMO/um/Seznam_doporucene_literatury.doc

Následující