Základní pojmy OOP. Třída, objekt, jeho vlastnosti. Metody, proměnné. Konstruktory.

Obsah

1. Úvod do objektového programování
2. Třída, objekt, jejich vlastnosti
3. Co je třída a objekt?
4. Vlastnosti objektu (1)
5. Vlastnosti objektu (2)
6. Deklarace a použití třídy
7. Příklad - deklarace třídy Person
8. Příklad - použití třídy Person (1)
9. Příklad - použití třídy Person (2)
10. Vytváření objektů
11. Shrnutí
12. Proměnné
13. Proměnné - deklarace
14. Proměnné - datový typ
15. Proměnné - jmenné konvence
16. Proměnné - použití
17. Proměnné - modifikátory přístupu
18. Proměnné - použití (2)
19. Metody
20. Metody
21. Metody - příklad
22. Volání metod
23. Volání metod - příklad
24. Parametry metod
25. Předávání skutečných parametrů metodám
26. Příklad předávání parametrů - primitivní typy
27. Příklad předávání parametrů - objektové typy (1)
28. Příklad předávání parametrů - objektové typy (2)
29. Návrat z metody
30. Konstruktory
31. Konstruktory
32. Konstruktory (2)
33. Přetěžování metod
34. Přetěžování
35. Přetěžování - příklad
36. Přetěžování - příklad (2)
37. Přetěžování - příklad (3)
38. Odkazy na objekty (instance)
39. Odkazy na objekty (instance)
40. Přiřazování objektových proměnných
41. Vracení odkazu na sebe
42. Řetězení volání
43. Statické proměnné a metody
44. Proměnné a metody třídy - statické
45. Příklad statické proměnné a metody