Struktura redakce o Ediční skupina – je tvořená zkušenějšími studenty kurzu; průběžně obměňována či rozšiřována během semestru zkušenějšími redaktory o Editoři/editorky – zkušenější redaktoři/redaktory mající možnost vkládat texty do administrace časopisu; odevzdávají min. 1 text týdne; určují agendu, rozdělují práci, zajišťují ediční zpracování odevzdaných textů a určují řazení textů v týdenním obsahu, spolu s korektory texty edičně zpracovávají; jsou zodpovědní za spolupráci s příp. externisty; rekrutují se z řad frekventantů Internetové publicistiky II o Korektoři/korektorky – odevzdávají min. 1 jeden text každé 2 týdny; zajišťují korektury textů o Redaktoři – odevzdávají min. 1–2 texty týdně Základní rubriky Tyto rubriky/žánry tvoří páteř agendy Severu – a měly by tedy být naplňovány přinejmenším každý týden: o Úvodník – 1 x týdně – vybraný z fejetonů o Fejeton a glosa o Analýza / Téma / Profil o Komentář o Politický o Společenský o ...apod. o Recenze o Divadelní o Filmová o Hudební o Knižní o Rozhovor o Sport o Internet, technologie o Sajt týdne – 1 x týdně (Informace o podobě jednotlivých textů, formálních požadavcích a rozsazích apod. naleznete v autorském manuálu Severu, který je rovněž na ISu.) Vedle těchto pevněji pojatých rubrik je obsah Severu otevřen veškerým dalším textům publicistického charakteru, tedy např. kritickým a polemickým formátům, odborněji laděným esejistickým textům apod. Specifickou rubrikou je anketa, která bude aktualizována (dle aktivity čtenářů i aktuálnosti problému) 1 či 2 x za dva týdny.