Přeskočit na horní lištu
Přeskočit na hlavičku
Přeskočit na aplikační menu
Přeskočit na obsah
Přeskočit na patičku
EN
>
Soubory
>
Studijní materiály
>
Studijní materiály předmětu PedF:
SP4MP_2AB2
>
Odpovědníky
PdF:SP4MP_2AB2 Angličtina pro speciální pedagogy - D
Soubory
Dokumenty
Úřední deska
Studijní materiály
Více
Soubory
Dokumenty
Úřední deska
Studijní materiály
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Odpovědníky
odp
/17
2. 6. 2008
Složky
Soubory
Anketa AJ pro spec.ped.D SP4MP_2AB2_JS2010
Anketa_AJ_pro_spec_ped_D_SP4MP_2AB2.qref
Hublová, G.
22. 6. 2010
Phrasal verbs I_extra practice
Phrasal_verbs_I_extra.qref
Hublová, G.
13. 5. 2009
Phrasal verbs II_extra practice
Phrasal_verbs_II_extra.qref
Hublová, G.
13. 5. 2009
Prep. phrases II
Prep_phrases_II.qref
Hublová, G.
16. 4. 2009
Prepositional phrases I
Prepositional_phrases.qref
Hublová, G.
16. 4. 2009
Sent. transformations III
Sent_transformations.qref
Hublová, G.
16. 4. 2009
Sentence transformations II
Sentence_transformations.qref
Hublová, G.
16. 4. 2009
Vocabulary_adjectives
Vocabulary_adjectives.qref
Hublová, G.
7. 5. 2009
VT_09C_04_06_uc_23
VT_09C_04_06_uc_23.qref
Maruška, M.
2. 6. 2009
VT_09D_25_06_uc_28
VT_09D_25_06_uc_28.qref
Maruška, M.
22. 6. 2009
výstupni_test_09A2
vystupni_test_09A2.qref
Hublová, G.
26. 5. 2009
Word formation II
Word_formation_II.qref
Hublová, G.
16. 4. 2009
Word formation I
Word_formation_I.qref
Hublová, G.
16. 4. 2009
na předmět SP4MP_2AB2 Angličtina pro speciální pedagogy - D
Co je jinak
přidání souboru
Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka
Přidat
.
Co je jinak
další operace se soubory
Podrobnosti lze zjistit označením příslušného
řádku
.
Co je jinak
pohled pro experty
Pro častou práci je možné zvolit režim
Více možností
.
Co je nové
vyhledávání souborů
Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do
adresního řádku
.
Co je nové
rychlý přístup k souborům
Pomocí funkce
Nedávné
je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit
Hvězdičkou
.
Co se chystá
Připravujeme další vylepšení pro
mobilní zařízení
.
×
×