STUDIUM Uč •"LSTWÍ fi_pEiLLEmň_zš hffiTODICKÝ J^.. DI[`AKT ::chÝ nozBOR Ú-Lo[]ť ve vatshu ke školské mBtematice 1. stu Met,odický r.ozbor. se sklďdá zejména z těchto částí: -stanovení t`irpu `51ohy / jednoduchá, složená, 8lovn|, 8 geometrickým obsahem apod. / - posc`uzení vhodnosti., př.esnosti a srozumitelnosti zedání úlohy - posouzení nutnost,i "Btemati.zace situacé popsané úloho.u - stsnovení okruhu záklE`dních znalostí žáků n`utný?h pr.o řešení úlohy - ukáztky jednotliv.ých možn`ých postupů řešení úlohy - provpdení vr;í`oěr`u postupu nejvhodnějšího pi`o příslušný rQ.čnlk ZŠ v souvislosti s jejím možným didaktickým zař.8z'ením -u obtížnějších úloh nalézt t,y čésti řešení úlohy, které mohou činit žákům vět,šÍ potíže & uvée.t, náv®d, jak je překonat -určení teoretického zákle.du učiva aplikovaného př.i. řešení úlohy a jeho srQvnéní s metodickými []ost.upy vho\dnými na . ,stupeň zš. ` ' Didsktický rozbor se skládá zejména z těchto ěástí: - posouzen± možnosti využití úlohy v odpov±dejlcí část,í vyučovecího procesu při - motivac3. novéh.o učive - demonstraci novct'io uč.ive - pr`ocvičení nového učiva - opakování učiva - domécí. prác;i -prověřován{ vědomostí - využití úlohy v semost,atné pr`áci žáků se zřetelem k vnitřní d ife renc i ac i - využití úlohj' p:?í ir,clivid..`.t.ilrií peí:i o žáky v metcmatice na '. st.. 7.š - využití lílohy ve vjchovné pré.ci - 8ouvislos.L l:.e.šetú :`i.l.ohji S v,ýukou d81.ších př.edmětů.