IDENTIFIKACE Studijní kombinace: Jméno a příjmení: UČO: Milí studenti, vyplňte, prosím, tento dotazník a odevzdejte jej na Katedru rodinné výchovy a výchovy ke zdraví paní sekretářce Michaele Daňkové, najdete ji v přízemí v budově tzv. „pavilonu“ ve dvoře na Poříčí 31 (vedle atletického sportoviště). Vaše identifikace je pouze kvůli udělování zápočtu, část tohoto listu s vaší identifikací bude po udělení zápočtu oddělena a vámi uvedené odpovědi budou zpracovány anonymně. Všechny vaše odpovědi nás skutečně zajímají. 1. Jaký typ školy střední školy jste navštěvovali? 2. V jakém kontextu jste se na střední škole s výchovou ke zdraví setkali? v rámci výuky (uveďte předmět) v rámci projektu (uveďte, o jaký šlo) jiným způsobem (uveďte jak) 3. Ovlivnil vás v oblasti zdraví některý z učitelů ve škole? uveďte, jakým způsobem a v rámci kterého předmětu 4. Ovlivnila střední škola vaše postoje týkající se problematiky zdraví? pokud ano, uveďte jakým způsobem 5. Informace z oblasti problematiky zdraví, které jste na střední škole získali, byly podle vašeho názoru - adekvátní - nedostatečné, a to zejména v oblasti (uveďte): - přebytečné, nadhodnocené, a to zejména v oblasti (uveďte): 6. Jakým tématem z oblasti výchovy ke zdraví a do jaké míry jste se na střední škole zabývali v rámci vyučování? (zakroužkujte na škále: 0=vůbec 1=jen okrajově 2=adekvátně 3=přespříliš; podle vlastního uvážení a vlastních zkušeností ze ZŠ případně doplňte další témata místo „………..“) Psychohygiena 0 1 2 3 Řešení krizových situací 0 1 2 3 Závislosti – Alkohol 0 1 2 3 Závislosti - Ostatní drogy 0 1 2 3 …………………… 0 1 2 3 …………………… 0 1 2 3 Závislosti – Kouření 0 1 2 3 Výživa člověka 0 1 2 3 Lidská sexualita 0 1 2 3 Pohybové aktivity 0 1 2 3 …………………... 0 1 2 3 …………………… 0 1 2 3 7. Pokud jste se na střední škole zúčastnili projektu (popř. projektů), které ovlivnily v oblasti zdraví vaše postoje, uveďte, o jaký (o jaké) šlo: 8. Získali jste na střední škole v rámci výchovy ke zdraví i nějaké dovednosti? Pokud ano, napište jaké: 9. Máte představu o skutečně smysluplné a efektivní výchově ke zdraví na SŠ? Pokud ano, pokuste se ji popsat (včetně případné kritiky dle vašeho názoru nesmyslných a neefektivních způsobů výchovy ke zdraví): 10. Co byste nám, vyučujícím na PdF, kteří se problematikou výchovy ke zdraví zabývají, rádi sdělili? Pokud vám k odpovědím na otázky nestačí tato stránka, obraťte a pokračujte na druhou stranu tohoto listu