Studentské hodnocení výuky PřF:C4020 Pokročilá fyzikální chemie - doc. Mgr. Dominik Heger, Ph.D. Zapsáno: 68, Splnilo: 12, Návratnost: 17.6 % . . . .0 % .20 % .40 % .60 % .80 % .100 % . 5. Vyučující jasně sdělil(a), jaké znalosti a dovednosti budou hodnoceny. . 4. Vyučující přicházel(a) do výuky vždy dobře připraven(a). . 3. Výklad vyučující(ho) byl vždy srozumitelný a přehledný. . 1. Předmět pro mne má vzdělávací hodnotu, rozvíjí mne. . . . ..Naprosto souhlasím . ..Souhlasím . ..Spíše souhlasím . ..Spíše nesouhlasím . ..Nesouhlasím . ..Naprosto nesouhlasím . ..Nemohu odpovědět Celkem zod- povězeno Průměrné hodnocení předmětů na fakultě Průměrné hodnocení vyučujícího v předmětu 1. Předmět pro mne má vzdělávací hodnotu, rozvíjí mne. 44 2 1.3 3. Výklad vyučující(ho) byl vždy srozumitelný a přehledný. 12 1.9 2.0 4. Vyučující přicházel(a) do výuky vždy dobře připraven(a). 12 1.6 1.8 5. Vyučující jasně sdělil(a), jaké znalosti a dovednosti budou hodnoceny. 12 1.7 1.2 Pro výpočet průměrné hodnoty: naprosto souhlasím = 1, souhlasím = 2, spíše souhlasím = 3, spíše nesouhlasím = 4, nesouhlasím = 5, naprosto nesouhlasím = 6. Odpověď ”nemohu odpovědět” se do průměru nezapočítává. 2. Uveďte číslem, kolik hodin celkem jste s tímto předmětem strávil(a) za tento semestr (účast na přednáškách a seminářích + cvičení a seminární práce + domácí příprava + učení na zápočet nebo zkoušku). max 999 min 40 medián 80 průměr 142.7 fakultní medián 50 fakultní medián stejně kreditově hodnocených předmětů 40 počet kreditů tohoto předmětu 2 Seznam všech jednotlivých odpovědí k této otázce je možné si zobrazit v aplikaci Výsledky průzkumu v ISu. 6. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Prostě žádná kritika. Jeden z pár předmětů, které jsem si opravdu užila. Osobně si myslím, že letos byl největší problémem těchto přednášek byla absence pana docenta Hegera. Bohužel se to hodně projevilo na přednáškách oproti jarnímu semestru 2018, čímž se nechci paní docentky Munzarové dotknout, naopak velmi oceňuji její velkou snahu vše zvládat a ochotu věnovat a pomáhat se studentům, což se cenní nejvíce, přesto velice nerad jsem musel ubrat na hodnocení srozumitelnosti přednášek, ale věřím, že po návratu pana docenta ze služební cesty, se vrátí vše ”do normálu”. PřF:C4020 Pokročilá fyzikální chemie - doc. Mgr. Markéta Munzarová, Dr. rer. nat. Zapsáno: 68, Splnilo: 41, Návratnost: 60.3 % . . . .0 % .20 % .40 % .60 % .80 % .100 % . 5. Vyučující jasně sdělil(a), jaké znalosti a dovednosti budou hodnoceny. . 4. Vyučující přicházel(a) do výuky vždy dobře připraven(a). . 3. Výklad vyučující(ho) byl vždy srozumitelný a přehledný. . 1. Předmět pro mne má vzdělávací hodnotu, rozvíjí mne. . . . ..Naprosto souhlasím . ..Souhlasím . ..Spíše souhlasím . ..Spíše nesouhlasím . ..Nesouhlasím . ..Naprosto nesouhlasím . ..Nemohu odpovědět Celkem zod- povězeno Průměrné hodnocení předmětů na fakultě Průměrné hodnocení vyučujícího v předmětu 1. Předmět pro mne má vzdělávací hodnotu, rozvíjí mne. 44 2 1.3 3. Výklad vyučující(ho) byl vždy srozumitelný a přehledný. 41 1.9 1.6 4. Vyučující přicházel(a) do výuky vždy dobře připraven(a). 41 1.6 1.1 5. Vyučující jasně sdělil(a), jaké znalosti a dovednosti budou hodnoceny. 41 1.7 1.4 Pro výpočet průměrné hodnoty: naprosto souhlasím = 1, souhlasím = 2, spíše souhlasím = 3, spíše nesouhlasím = 4, nesouhlasím = 5, naprosto nesouhlasím = 6. Odpověď ”nemohu odpovědět” se do průměru nezapočítává. 2. Uveďte číslem, kolik hodin celkem jste s tímto předmětem strávil(a) za tento semestr (účast na přednáškách a seminářích + cvičení a seminární práce + domácí příprava + učení na zápočet nebo zkoušku). max 999 min 40 medián 80 průměr 142.7 fakultní medián 50 fakultní medián stejně kreditově hodnocených předmětů 40 počet kreditů tohoto předmětu 2 Seznam všech jednotlivých odpovědí k této otázce je možné si zobrazit v aplikaci Výsledky průzkumu v ISu. 2 6. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Výborná vyučující. Ochotná, přátelská, snaží se studentům pomoct. Přála bych si více takových učitelů. Vážím si Vás :) Paní docentka má skvělý přístup k výuce. Snaží se o srozumitelnost, dovede používat zajímavá přirovnání, díky nimž se pak dané téma lépe pamatuje. Úžasný je její styl výuky, kdy píše na tabuli, maluje obrázky a vše doplňuje prezentací, která slouží jako osnova. Díky tomu může student, pokud ovšem chce, odejít z přednášky s téměř kompletní přípravou na zkoušku (část pokryje vždy dobře zadané samostudium). Na nic si nehraje, nepovyšuje se nad studenty, nemá problém s vysvětlením nepochopené látky po x-té znovu. Děkuji moc za tento přístup a přeji hodně zdaru do dalších let výuky, samé spokojené studenty a radost z odvedené práce. Přednášky jsou zábavné a paní docentka je skvělá přednášející a úžasná osobitá žena, kterou velmi obdivuji. Bylo by fajn, kdyby učila třeba všechny předměty. Fyzikální chemie se díky ní jeví jako zábavná a nevypadá úplně jako peklo, ačkoliv jednoduchá není. S panem docentem Hegerem tvoří skvělou dvojku, ale tento semestr si bez jeho pomoci vedla skvěle a určitě to tak bude dál až do jeho návratu. Paní profesorka je velice snaživá a záleží ji na tom co předá, ráda spolupracuje se studenty a její hodiny mě velice bavily. Jen tak dál paní profesorko! Nebyla bych zcela upřímná, kdybych tvrdila, že mě nemrzelo, že tento semestr byl bez pana docenta Hegera. (Kdybyste ale z ”fyzikálního dua” chyběla Vy, nemrzelo by mě to o nic méně.) Ale myslím, že kurz byl ve výsledku velmi vydařený. Z hodin jsem si vždy dost odnesla, pak nejlépe utřídit myšlenky u Atkinse. Nelze si nevšimnout pečlivému výběru témat a jejich uspořádání (např. oproti Atkinsovi, který to bere v jiném pořadí a navíc s trochu složitěji). Z Vašeho výkladu je cítit, kolik času tomu věnujete a jak Vám záleží na tom, co to v nás zanechá. Až se pak člověk na zkoušku učí i rád. Určitě oceňuji ústní část zkoušky, u písemných občas ”mozek vynechává”. Děkuji mnohokrát za Váš přístup k výuce, je to vzácné. Přeji Vám mnoho zdaru do další výuky a šikovné studenty. Paní docentka je jeden z těch profesorů, na které nikdy nezapomenete. Je prostě zážitek sledovat přednášky a navíc vědět, že opravdu chce, abychom rozuměli tomu co říká. Výklad byl podaný srozumitelně a poutavě. Velmi si vážím zápisků na tabuli, nestane se, že bychom nezachytily důležité pasáže, zápisky jsou přehlednější a použitelnější pro studium i po nějakém tom týdnu. Malinko mi vadila doba čekání na výsledek z písemné části zkoušky. Chápu, že opravy jsou časově náročné a že vyučující měl i jiné povinnosti během dne, ale vzhledem k následujícímu zkoušení druhý den ráno byl celkový výsledek písemné části zveřejněn celkem pozdě. Styl výuky byl perfektní, místy až ”pohodlný”, neboť vše bylo vždy na přednáškách vyjasněno, a co by mohlo být nejasné ze samostudia či samotné přednášky, bylo vždy možno řešit a studenti se mohli vždy na cokoliv zeptat. Velmi oceňuji psaní na tabuli, čímž si mohou studenti také danou problematiku lépe vybavit (různé barvy fixů mi také při učení občas pomáhaly v orientaci ”co kam patří”, resp. ”s čím si co spojit”). Ukážkový prístup k študentom, pani docentka patrí medzi vzácnych profesorov, ktorí sa snažia študentom naozaj pomôcť a nie ich potopiť. Zároveň vidno, že sa problematike predmetu rozumie a jej výklad je nesmierne zaujímavý. zapálení do učení, příprava na hodinu, zpětná vazba na dotaz studenta Rozumný čas přednášky ,výborný výběr témat, jako v základech FCH vynikající výklad daného tématu. Přesně jsem tušil co od testu čekat, nebyl ani příliš lehký, ani příliš složitý. U doc. Munzarové je již zvykem férové hodnocení a snaha o vysvětlení částí testu, které student nezvládl, což je dle mého nejlepší přístup. Z tohoto důvodu také velmi cením kolokvium. Také se mi velmi líbí propojení semináře s přednáškou. Na fyzikálu jsem se vždycky těšila, přestože musím přiznat, že minulý semestr mě bavil víc (je to asi i tím, že jsem neměla tolik času na přípravu a Atkinse). Připadalo mi, že to bylo lépe uspořádané. Přece jenom tady se trochu nelogicky občas navazovalo na něco, co nebyl čas lépe probrat na jaře. Věřím, že časem se přednášky ještě zlepší, až naběhnete čistě na svůj vlastní systém. Místy jsem si uvědomovala, jak opravdu komplexní řešená témata jsou a kolik na ně oproti tomu máme času. Obdivuji, že jste nám z toho množství dokázala vybrat to podstatné. Chtěla bych jen poprosit, zda byste v prezentacích u kapitol z Atkinse k samostudiu mohla u čísla kapitoly uvádět i název. Je sice čistě můj problém, že mám jiné vydání Atkinse (a tedy jiné číslování), ale věřím, že studentů, kteří preferují anglickou verzi před českou bude víc a že by jim to zjednodušilo orientaci. Písemka byla dle mého názoru přiměřeně náročná a témata byla rovnovážně pokryta. Musím uznat, že možnost opravit si známku při ústním zkoušení člověku psychicky u písemky hodně pomůže, tedy aspoň mně. Jsem ráda, že máme na ústavu i vyučující, kteří jsou ochotni věnovat tolik úsilí výuce, zajímají se o problémy studentů a celkově jsou přátelští. Budu se těšit, že se ještě někdy potkáme, třeba na kvantovce (snad). Přeji hodně sil a úspěchů. 3 6. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Velice si vážím Vaší práce, díky které se fyzikální chemie stává pro mnohé z nás uchopitelnější oblastí. Vyhovuje mi styl výuky zahrnující strohé prezentace se základní osnovou a samotný výklad, kdy píšete na tabuli a vysvětlujete látku od naprostých základů. Místy se výuka stává nepřehlednou a zmatenou, když je toho už na tabulích příliš, průběžně se z nich umazává, spousta různých šipek - v tom bych viděla ještě potenciál ke zlepšení. Děkuji za Váš přístup ke studentům, za vstřícnost a ochotu s čímkoli nám pomoct a za snahu opravdu nás něco naučit. Paní docentka je skutečně výjimečná. Sálá z ní ochota nás opravdu látku naučit, člověk, kterému fyzikální chemie moc neleze do hlavy se vedle jejího důkladného výkladu až zastydí, že to nechápe, protože je to vysvětlováno velmi dobře. Opravdu si vážím její práce a doufám, že v tom bude pokračovat. Děkuji. Jste opravdu výjimečný člověk a v mnoha ohledech také velký vzor - troufám si tvrdit - pro řadu lidí, tím spíše pak pro budoucí učitele. :-) Přeji Vám mnoho úspěchů a zvídavé, šikovné studenty. Paní docentka dokáže výborně vysvětlit danou látku, je velmi ochotná a bez barevných fixů by to nebyla přednáška :) 4 PřF:C4020 Pokročilá fyzikální chemie - Mgr. Hugo Semrád Zapsáno: 68, Splnilo: 16, Návratnost: 23.5 % . . . .0 % .20 % .40 % .60 % .80 % .100 % . 5. Vyučující jasně sdělil(a), jaké znalosti a dovednosti budou hodnoceny. . 4. Vyučující přicházel(a) do výuky vždy dobře připraven(a). . 3. Výklad vyučující(ho) byl vždy srozumitelný a přehledný. . 1. Předmět pro mne má vzdělávací hodnotu, rozvíjí mne. . . . ..Naprosto souhlasím . ..Souhlasím . ..Spíše souhlasím . ..Spíše nesouhlasím . ..Nesouhlasím . ..Naprosto nesouhlasím . ..Nemohu odpovědět Celkem zod- povězeno Průměrné hodnocení předmětů na fakultě Průměrné hodnocení vyučujícího v předmětu 1. Předmět pro mne má vzdělávací hodnotu, rozvíjí mne. 44 2 1.3 3. Výklad vyučující(ho) byl vždy srozumitelný a přehledný. 16 1.9 1.6 4. Vyučující přicházel(a) do výuky vždy dobře připraven(a). 16 1.6 1.4 5. Vyučující jasně sdělil(a), jaké znalosti a dovednosti budou hodnoceny. 16 1.7 1.7 Pro výpočet průměrné hodnoty: naprosto souhlasím = 1, souhlasím = 2, spíše souhlasím = 3, spíše nesouhlasím = 4, nesouhlasím = 5, naprosto nesouhlasím = 6. Odpověď ”nemohu odpovědět” se do průměru nezapočítává. 2. Uveďte číslem, kolik hodin celkem jste s tímto předmětem strávil(a) za tento semestr (účast na přednáškách a seminářích + cvičení a seminární práce + domácí příprava + učení na zápočet nebo zkoušku). max 999 min 40 medián 80 průměr 142.7 fakultní medián 50 fakultní medián stejně kreditově hodnocených předmětů 40 počet kreditů tohoto předmětu 2 Seznam všech jednotlivých odpovědí k této otázce je možné si zobrazit v aplikaci Výsledky průzkumu v ISu. 6. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Rozhodně musím říct, že jsem se v hodinách na seminářích nenudila. Mělo by dojít k určitému sladění ve vytváření zápočtových testů. Výklad bol vždy vyložený, čo najjednoduchšie a najzrozumiteľnejšie. Veľmi si cením na Hugovi Semrádovi jeho ochotu venovať Vám čas navyše, keď niečomu nerozumiete. A ak sám má pocit, že na hodine bolo niečo nepochopené snaží sa veci dovysvetliť, napr. aj prostredníctvom emailu. 5 PřF:C4040 Pokročilá fyzikální chemie - seminář - doc. Mgr. Markéta Munzarová, Dr. rer. nat. Zapsáno: 70, Splnilo: 13, Návratnost: 18.6 % . . . .0 % .20 % .40 % .60 % .80 % .100 % . 5. Vyučující jasně sdělil(a), jaké znalosti a dovednosti budou hodnoceny. . 4. Vyučující přicházel(a) do výuky vždy dobře připraven(a). . 3. Výklad vyučující(ho) byl vždy srozumitelný a přehledný. . 1. Předmět pro mne má vzdělávací hodnotu, rozvíjí mne. . . . ..Naprosto souhlasím . ..Souhlasím . ..Spíše souhlasím . ..Spíše nesouhlasím . ..Nesouhlasím . ..Naprosto nesouhlasím . ..Nemohu odpovědět Celkem zod- povězeno Průměrné hodnocení předmětů na fakultě Průměrné hodnocení vyučujícího v předmětu 1. Předmět pro mne má vzdělávací hodnotu, rozvíjí mne. 40 2 1.4 3. Výklad vyučující(ho) byl vždy srozumitelný a přehledný. 14 1.9 1.3 4. Vyučující přicházel(a) do výuky vždy dobře připraven(a). 14 1.6 1.3 5. Vyučující jasně sdělil(a), jaké znalosti a dovednosti budou hodnoceny. 14 1.7 1.1 Pro výpočet průměrné hodnoty: naprosto souhlasím = 1, souhlasím = 2, spíše souhlasím = 3, spíše nesouhlasím = 4, nesouhlasím = 5, naprosto nesouhlasím = 6. Odpověď ”nemohu odpovědět” se do průměru nezapočítává. 2. Uveďte číslem, kolik hodin celkem jste s tímto předmětem strávil(a) za tento semestr (účast na přednáškách a seminářích + cvičení a seminární práce + domácí příprava + učení na zápočet nebo zkoušku). max 500 min 20 medián 50 průměr 78.6 fakultní medián 50 fakultní medián stejně kreditově hodnocených předmětů 40 počet kreditů tohoto předmětu 2 Seznam všech jednotlivých odpovědí k této otázce je možné si zobrazit v aplikaci Výsledky průzkumu v ISu. 6. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Na pani profesorke si toho cením veľmi veľa. V prvom rade určite odlišný, no v žiadnom prípade horší spôsob výuky. Síce niekomu by sa mohlo zdať písanie poznámok na tabuľu ako vrátenie sa na strednú školu, učivo je podľa môjho názoru vďaka tomu lepšie pamätateľné (nie nadarmo sa hovorí, že najlepšie sa učí písaním). V druhom rade si veľmi vážim profesorkin ľudský prístup k študentom. Vôbec Vám nedá najavo, že vy ste tí, ktorí sa majú toho ešte veľa naučiť, práve naopak. Jedná s Vami ako so seberovným, čo Vám dodáva pocit, že na túto školu patríte aj Vy. Preto pani profesorke aj týmto spôsobom opäť ďakujem za jej ochotu venovať sa nám študentom. Aj vďaka nej tu vyrastá generácia budúcich úspešných leadrov. 6 PřF:C4040/po12 Pokročilá fyzikální chemie - seminář - Mgr. Hugo Semrád Zapsáno: 30, Splnilo: 16, Návratnost: 53.3 % . . . .0 % .20 % .40 % .60 % .80 % .100 % . 5. Vyučující jasně sdělil(a), jaké znalosti a dovednosti budou hodnoceny. . 4. Vyučující přicházel(a) do výuky vždy dobře připraven(a). . 3. Výklad vyučující(ho) byl vždy srozumitelný a přehledný. . 1. Předmět pro mne má vzdělávací hodnotu, rozvíjí mne. . . . ..Naprosto souhlasím . ..Souhlasím . ..Spíše souhlasím . ..Spíše nesouhlasím . ..Nesouhlasím . ..Naprosto nesouhlasím . ..Nemohu odpovědět Celkem zod- povězeno Průměrné hodnocení předmětů na fakultě Průměrné hodnocení vyučujícího v předmětu 1. Předmět pro mne má vzdělávací hodnotu, rozvíjí mne. 40 2 1.4 3. Výklad vyučující(ho) byl vždy srozumitelný a přehledný. 17 1.9 1.5 4. Vyučující přicházel(a) do výuky vždy dobře připraven(a). 17 1.6 1.5 5. Vyučující jasně sdělil(a), jaké znalosti a dovednosti budou hodnoceny. 17 1.7 1.6 Pro výpočet průměrné hodnoty: naprosto souhlasím = 1, souhlasím = 2, spíše souhlasím = 3, spíše nesouhlasím = 4, nesouhlasím = 5, naprosto nesouhlasím = 6. Odpověď ”nemohu odpovědět” se do průměru nezapočítává. 2. Uveďte číslem, kolik hodin celkem jste s tímto předmětem strávil(a) za tento semestr (účast na přednáškách a seminářích + cvičení a seminární práce + domácí příprava + učení na zápočet nebo zkoušku). max 500 min 20 medián 50 průměr 78.6 fakultní medián 50 fakultní medián stejně kreditově hodnocených předmětů 40 počet kreditů tohoto předmětu 2 Seznam všech jednotlivých odpovědí k této otázce je možné si zobrazit v aplikaci Výsledky průzkumu v ISu. 6. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Vyučující je velice ochotným vedoucím semináře. Snaží se o propočítání a hlavně o pochopení toho nejpodstatnějšího, co se může hodit i v budoucnu u zkoušky i v dalších předmětech. Pokud něco nevysvětlil zcela srozumitelně, dovysvětlil látku pro jistotu e-mailem. Byla s ním sranda, díky čemuž výuka rychle ubíhala. Díky dvouhodinové dotaci tohoto předmětu jsme stihli projít více příkladů než v semináři k základům fyzikální chemie, v čemž vidím velké pozitivum. Vyučující má veliký potenciál, učí skvělé, má otevřený přístup pro studenty vysvětluje, pomáhá, a snaží se aby bylo vše jasné. Jednou bude veliký profesor. Byl to takový chill seminář. Atmosféra byla příjemná a většinou jsme udělali všechno. Nebyla by škoda mít trochu víc příkladů na procvičovaní. 7 PřF:C4040/po16 Pokročilá fyzikální chemie - seminář - Mgr. Hugo Semrád Zapsáno: 21, Splnilo: 12, Návratnost: 57.1 % . . . .0 % .20 % .40 % .60 % .80 % .100 % . 5. Vyučující jasně sdělil(a), jaké znalosti a dovednosti budou hodnoceny. . 4. Vyučující přicházel(a) do výuky vždy dobře připraven(a). . 3. Výklad vyučující(ho) byl vždy srozumitelný a přehledný. . 1. Předmět pro mne má vzdělávací hodnotu, rozvíjí mne. . . . ..Naprosto souhlasím . ..Souhlasím . ..Spíše souhlasím . ..Spíše nesouhlasím . ..Nesouhlasím . ..Naprosto nesouhlasím . ..Nemohu odpovědět Celkem zod- povězeno Průměrné hodnocení předmětů na fakultě Průměrné hodnocení vyučujícího v předmětu 1. Předmět pro mne má vzdělávací hodnotu, rozvíjí mne. 40 2 1.4 3. Výklad vyučující(ho) byl vždy srozumitelný a přehledný. 13 1.9 1.4 4. Vyučující přicházel(a) do výuky vždy dobře připraven(a). 13 1.6 1.2 5. Vyučující jasně sdělil(a), jaké znalosti a dovednosti budou hodnoceny. 13 1.7 1.8 Pro výpočet průměrné hodnoty: naprosto souhlasím = 1, souhlasím = 2, spíše souhlasím = 3, spíše nesouhlasím = 4, nesouhlasím = 5, naprosto nesouhlasím = 6. Odpověď ”nemohu odpovědět” se do průměru nezapočítává. 2. Uveďte číslem, kolik hodin celkem jste s tímto předmětem strávil(a) za tento semestr (účast na přednáškách a seminářích + cvičení a seminární práce + domácí příprava + učení na zápočet nebo zkoušku). max 500 min 20 medián 50 průměr 78.6 fakultní medián 50 fakultní medián stejně kreditově hodnocených předmětů 40 počet kreditů tohoto předmětu 2 Seznam všech jednotlivých odpovědí k této otázce je možné si zobrazit v aplikaci Výsledky průzkumu v ISu. 8 6. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Skvělý vyučující. Ke studentům přistupuje přátelsky a ochotně. Je vidět, že látce rozumí, jeho výklad byl srozumitelný. Semináře byly poutavé a vtipné :D Je rozhodně dobře, že byl seminář dvouhodinový, stihlo se pak propočítat více příkladů. Díky Mgr. Semrádovi jsem se vždy těšila na seminář :) Příklady byly podrobně vysvětleny a sem tam obohaceny o informaci navíc. Srozumitelně a přehledně vysvětlená látka, přátelská atmosféra, seminář je ke zkoušce opravdu velmi užitečný. Dlouho jsem hodnocení semináře odkládala, protože jednoduše nevím, co napsat. Já jsem byla, asi jako většina studentů, s fyzikálou celkově velice spokojená. Ony i ty písemky nebyly tak hrozné, jak se třeba těsně po jejich napsání zdálo. Zpětně mi připadalo, že tam skutečně bylo to nejdůležitější, co jsme měli umět, a pokud neuměli, byla to otázka pečlivosti naší přípravy. (Upřímně řečeno mi nepřijde úplně fér vůči vyučujícímu si stěžovat paní docentce na písemku, ale nevím, jak to tenkrát přesně bylo.) Myslím si, že semináře pěkně doplňovaly přednášky, co jsme nepochopili na první pokus na přednášce, bylo pěkně dovysvětleno, třeba malinko z jiného pohledu, což může mnohdy pomoci, případně se mi líbilo, že některé věci byly ponechány na seminář, abychom se na přednášce nezdržovali. Občas se nám sice povedlo zamotat i Vás jako vyučujícího, ale bylo vidět, že děláte všechno pro to, abychom tomu opravdu rozuměli. Děkuji za příjemně strávený čas na seminářích a přeji Vám hodně úspěchů a sil (nejen) při studiu. výborná schopnost i složité věci na představivost přiblížit běžnému smrtelníkovi 9 PřF:C4040/st17 Pokročilá fyzikální chemie - seminář - Mgr. Jakub Stošek Zapsáno: 21, Splnilo: 11, Návratnost: 52.4 % . . . .0 % .20 % .40 % .60 % .80 % .100 % . 5. Vyučující jasně sdělil(a), jaké znalosti a dovednosti budou hodnoceny. . 4. Vyučující přicházel(a) do výuky vždy dobře připraven(a). . 3. Výklad vyučující(ho) byl vždy srozumitelný a přehledný. . 1. Předmět pro mne má vzdělávací hodnotu, rozvíjí mne. . . . ..Naprosto souhlasím . ..Souhlasím . ..Spíše souhlasím . ..Spíše nesouhlasím . ..Nesouhlasím . ..Naprosto nesouhlasím . ..Nemohu odpovědět Celkem zod- povězeno Průměrné hodnocení předmětů na fakultě Průměrné hodnocení vyučujícího v předmětu 1. Předmět pro mne má vzdělávací hodnotu, rozvíjí mne. 40 2 1.4 3. Výklad vyučující(ho) byl vždy srozumitelný a přehledný. 11 1.9 2.5 4. Vyučující přicházel(a) do výuky vždy dobře připraven(a). 11 1.6 1.6 5. Vyučující jasně sdělil(a), jaké znalosti a dovednosti budou hodnoceny. 11 1.7 1.6 Pro výpočet průměrné hodnoty: naprosto souhlasím = 1, souhlasím = 2, spíše souhlasím = 3, spíše nesouhlasím = 4, nesouhlasím = 5, naprosto nesouhlasím = 6. Odpověď ”nemohu odpovědět” se do průměru nezapočítává. 2. Uveďte číslem, kolik hodin celkem jste s tímto předmětem strávil(a) za tento semestr (účast na přednáškách a seminářích + cvičení a seminární práce + domácí příprava + učení na zápočet nebo zkoušku). max 500 min 20 medián 50 průměr 78.6 fakultní medián 50 fakultní medián stejně kreditově hodnocených předmětů 40 počet kreditů tohoto předmětu 2 Seznam všech jednotlivých odpovědí k této otázce je možné si zobrazit v aplikaci Výsledky průzkumu v ISu. 6. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Velice oceňuji a chválím pokrok týkající se výuky vzhledem k minulému semestru :) Informace týkající se látky byly předávány uceleně, jistě a srozumitelně. Myslím si, že opravy testů během semináře také všichni uvítali. Velmi solidní výklad, který velmi dobře doplňoval přednášky (také cením to, že jste tam chodil - velké plus) a skvěle připravil na zkoušku. Ze začátku semestru mi výklad v semináři připadal poněkud zmatený, ale postupně se to zlepšilo a ocenila jsem i pomalejší tempo a časté vysvětlování. 10