Přihlášení do IS MU
Masarykova univerzita

Elportál

Marketing ve sportu

Marketing ve sportu

Marketing ve sportu

Autoři: Bedřich, Ladislav - Bedřich, Petr

Elportál, Brno : Masarykova univerzita. ISSN 1802-128X. 2007

Sport je vedle své společensko kulturní úlohy marketingovým odvětvím, stal se vedle zábavy především samostatným obchodním odvětvím se všemi ekonomickými zákonitostmi. Marketing je považován za jedno z nejefektivnějších a nejprogresivnějších obchodních odvětví současnosti, záměrně či bezděčně ovlivňující každého člověka. V obsahu elektronického studijního textu Marketing ve sportu (HTML) je uvedena a vysvětlena řada pojmů, definic, principů, jevů apod., které vnímáme prostřednictvím samotných sportů a médií. Publikace je využita v předmětu Základy ekonomie, managementu a marketingu (bp009).


Vstoupit do publikace


Jazyk: čeština

První vydání: 7. září 2007

Poslední aktualizované vydání: 1. vydání, 7. září 2007

Předmětová hesla: sportmarketingsponzorstvílicencereklama

http://is.muni.cz/elportal/?id=724668Citace el. knihy dle normy ČSN ISO 690: LaTeX | HTML | text | BibTeX