DESB52 Marketingová komunikace

Filozofická fakulta
podzim 2024
Rozsah
0/1/1. 4 kr. Ukončení: k.
Vyučující
Mgr. Tereza Kosnarová Venerová (přednášející)
Mgr. Simona Kramosilová (cvičící)
Garance
Mgr. Tereza Kosnarová Venerová
Katedra informačních studií a knihovnictví – Filozofická fakulta
Kontaktní osoba: Mgr. Alice Lukavská
Dodavatelské pracoviště: Katedra informačních studií a knihovnictví – Filozofická fakulta
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Cílem tohoto předmětu je naučit se správně formulovat vlastní myšlenky způsobem, který druhá strana pochopí a zároveň pochopit potřeby druhé strany skrze aktivní naslouchání.
Výstupy z učení
Po absolvování předmětu bude student: - schopen aktivně naslouchat, - umět formulovat přesvědčivé argumenty, - ovládat základy prezentování, - ovládat strategie copywritingu.
Osnova
  • Osnova:
  • - základy mezilidské komunikace / nenásilná komunikace (rámec a vybrané techniky)
  • - typy osobností dle NLP / komunikačních stylů
  • - aktivní naslouchání (trénink vybraných technik)
  • - manipulativní techniky a jak na ně reagovat, komunikační fauly a nevědomé bias
  • - přesvědčování skrze argumenty / výrokovou logiku
  • - přesvědčování skrze emoce / práce s obavami
  • - základy prezentování / hlas, postoj
  • - psaná forma a základy copywritingu pro manažery
Výukové metody
Přednášky, cvičení
Metody hodnocení
individuální prezentace, sebehodnocení, skupinové hodnocení
Informace učitele
Financováno z projektu MUNI 3.2.1, reg. číslo NPO_MUNI_MSMT-16606/2022, realizovaného v rámci Národního plánu obnovy pro oblast vysokých škol pro roky 2022–2024.
Financováno z projektu MUNI 3.2.1, reg. číslo NPO_MUNI_MSMT-16606/2022, realizovaného v rámci Národního plánu obnovy pro oblast vysokých škol pro roky 2022–2024.
Další komentáře
Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá blokově.

  • Permalink: https://is.muni.cz/predmet/phil/podzim2024/DESB52