DU2613 Marketing a management muzeí, galerií a výstav

Filozofická fakulta
jaro 2006
Rozsah
2/0. 4 kr. Ukončení: k.
Vyučující
prof. PhDr. Ladislav Kesner, Ph.D. (přednášející)
Garance
prof. PhDr. Ladislav Kesner, Ph.D.
Seminář dějin umění – Filozofická fakulta
Kontaktní osoba: prof. PhDr. Ladislav Kesner, Ph.D.
Rozvrh
Út 10:00–11:35 B12
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
Osnova
  • Počátky marketingu kultury, sociálně-ekonomický kontext, identita, funkce a dilemata soudobého muzea; Kulturní destinace a průmysl volného času; Historie muzejního publika;návštěvník; profil návštěvníků, bariéry, motivace návštěvy; Prožitek muzea a umění, kulturní kompetence, vnímání; Průzkum návštěvníků, segmentace publika, budování návštěvnosti Produkt muzea, jeho tvoreba a inovace; Komunikace produktu - PR, propagace; Image muzea a možnosti jeho ovlivňování; Strategický management; Exkurze
Literatura
  • Ladislav Kesner, Marketing a management muzeí a památek, Praha: Grada Publishing 2005
  • KESNER, Ladislav. Muzeum umění v digitální době : vnímání obrazů a prožitek umění v soudobé společnosti. Vyd. 1. Praha: Argo, 2000, 259 s. ISBN 8072032526. info
Metody hodnocení
Kolokvium (ústní).
Další komentáře
Předmět je vyučován každoročně.

  • Statistika zápisu (nejnovější)
  • Permalink: https://is.muni.cz/predmet/phil/jaro2006/DU2613