IM134 Marketing b

Filozofická fakulta
jaro 2014
Rozsah
0/2/0. 3 kr. Ukončení: z.
Vyučující
Mgr., Mgr. Jana Tichá Janulíková, Dip. um. (přednášející), doc. Mgr. Jana Horáková, Ph.D. (zástupce)
Garance
doc. Mgr. Jana Horáková, Ph.D.
Ústav hudební vědy – Filozofická fakulta
Kontaktní osoba: doc. PhDr. Martin Flašar, Ph.D.
Dodavatelské pracoviště: Ústav hudební vědy – Filozofická fakulta
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 2 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/2, pouze zareg.: 0/2, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/2
Mateřské obory/plány
předmět má 8 mateřských oborů, zobrazit
Cíle předmětu
Krátký popis: Cílem předmětu je seznámit studenty se základy marketingu, tj. informovat je o základních marketingových koncepcích a terminologii používané v tomto aplikovaném vědním oboru.
Osnova
  • Jedná se o základy marketingu zaměřeného na umění. Vyučující se pracovně pohybuje v prostředí klasické hudby a jejího marketingu a své zkušenosti i teorii v tomto jednoletém kurzu předává studentům.
Informace učitele
Předmět je vyučován na HF JAMU.
Další komentáře
Studijní materiály
Výuka probíhá každý týden.

  • Statistika zápisu (nejnovější)
  • Permalink: https://is.muni.cz/predmet/phil/jaro2014/IM134