UEV_11 Aplikace programu RWCT (Čtením a psaním ke kritickému myšlení) v předmětu estetická výchova

Filozofická fakulta
podzim 2019
Rozsah
1/1. 4 kr. Ukončení: k.
Vyučující
PhDr. Libor Kyncl (přednášející)
Garance
Mgr. Jan Špaček
Ústav hudební vědy – Filozofická fakulta
Kontaktní osoba: Bc. Jitka Leflíková
Dodavatelské pracoviště: Ústav hudební vědy – Filozofická fakulta
Rozvrh
každý sudý čtvrtek 10:00–13:40 N21
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.

Předmět si smí zapsat nejvýše 40 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/40, pouze zareg.: 0/40
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Student: - aktivně se zapojuje do činností během semináře -vyzkouší si sadu metod aktivního učení a kritického myšlení, které je možné zařazovat do jednotlivých fází třífázového modelu procesu výuky a vhodně je kombinovat -promýšlí třífázový model procesu učení jako pomůcku pro efektivní plánování procesu řízeného učení ve škole; argumentuje pro metody aktivního učení -doplňuje metody semináře svými vlastními náměty a adaptacemi -plánuje zavádění těchto metod do školní praxe
Osnova
  • Velmi rámcová program našich setkání bude závislý hlavně na naší potřebě reflektovat průběh jenotlivých metod...: Myšlenková mapa- práce více skupin (15 min na práci) s několika otázkami: V čem vidíme výhody frontálního vyučování? V čem mohou být výhody skupinové práce žáků? Bloomova taxonomie vzdělávacích cílů/Co může zefektivnit výuku? Co si vybavujeme pod pojmem kritické myšlení PĚTILÍSTEK ALFA BOX INSERT konstruktivistický model E-U-R KOOPERATIVNÍ BINGO DVOJITÝ ZÁPISNÍK, POSLEDNÍ SLOVO PATŘÍ MNĚ DIAMANT práce s modelem E-U-R TŘÍFÁZOVÝ ROZHOVOR SNĚHOVÁ KOULE SKLÁDANKOVÉ UČENÍ KOSTKA
Další komentáře
Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
Nachází se v prerekvizitách jiných předmětů
Předmět je zařazen také v obdobích jaro 2010, jaro 2011, jaro 2012, jaro 2013, jaro 2014, podzim 2015, podzim 2016, podzim 2017, podzim 2021, podzim 2022.