psb_152 Psychologie reklamy

Filozofická fakulta
podzim 2000
Rozsah
1/1/0. 3 kr. Ukončení: k.
Vyučující
JUDr. Petr Přehnil, Ph.D. (přednášející), doc. PhDr. Jana Marie Havigerová, Ph.D. (zástupce)
Garance
doc. PhDr. Mojmír Tyrlík, Ph.D.
Psychologický ústav – Filozofická fakulta
Předpoklady
PSA_SZ SZ
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Tento kurz poskytuje studentům možnost seznámit se s psychologickými aspekty procesu přesvědčování, kterým jsou hledáni uživatelé zboží, služeb či jiných hodnot ( jako jsou populární představy, cíle a názory). Studenti budou informováni o tom, jakým způsobem se toto hledání a přenos informací uskutečňuje.
Další komentáře
Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá každý týden.
Předmět je zařazen také v obdobích podzim 1998, jaro 1999, jaro 2002.