BP506Zk Basics of Marketing

Faculty of Law
Autumn 2007
Extent and Intensity
0/0. 6 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
Teacher(s)
Bc. Ing. Mojmír Sabolovič, Ph.D. (lecturer)
doc. Ing. Eva Tomášková, Ph.D. (lecturer)
Guaranteed by
doc. Ing. Jiří Blažek, CSc.
Department of Financial Law and Economics – Faculty of Law
Contact Person: Eva Vinklárková
Timetable
Fri 30. 11. 8:00–9:30 133, 9:35–11:05 133, 11:10–12:40 133, Fri 14. 12. 8:00–9:30 133, 9:35–11:05 133, 11:10–12:40 133
Course Enrolment Limitations
The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
fields of study / plans the course is directly associated with
Course objectives (in Czech)
Cílem předmětu Základy marketingu je seznámit s podstatou marketingového řízení, základní pojmy a kategoriemi marketingu. Posluchač se rovněž seznámí se základními nástroji, postupy a technikami marketingové analýzy. Nedílnou součástí kurzu, vedle teoretické znalosti, naučit posluchače používat vybrané nástroje v praxi. Posluchač samostatně zpracovává eseje, případně studie apod. a tím získané teoretické znalosti aplikuje na konkrétní problémy v praxi.
Syllabus (in Czech)
  • Marketing a trh Základní pojmy a kategorie Tvorba marketingové filozofie Marketingové řízení firmy Informační systém-základ marketingového řízení Marketingový výzkum trhu Tvorba marketingového mixu Výrobek a jeho životní cyklus Cena a cenová strategie firmy Distribuce výrobků Komunikace a stimulování prodeje Organizace marketingového řízení firmy
Literature
  • Marketing, management :analýza, plánování, realizace a kontrola. Edited by Philip Kotler - Václav Dolanský. 3. dopl. a uprav. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1997, 789 s. ISBN 80-85605-08-2. info
Assessment methods (in Czech)
Kurz je ukončen zápočtem a zkouškou. Pro úspěšné vykonání zkoušky je podmínkou splnit písemný test (alespoň do hodnoty E) a obhájit seminární práci (splnění písemné práce alespoň na E)
Language of instruction
Czech
Further comments (probably available only in Czech)
Information on the extent and intensity of the course: 12 hod. přednášek za semestr / 12 hrs of lectures per semester.
The course is also listed under the following terms Autumn 2004, Autumn 2005.
  • Enrolment Statistics (recent)
  • Permalink: https://is.muni.cz/course/law/autumn2007/BP506Zk