ZUR370a Radio R - odborná praxe I

Fakulta sociálních studií
jaro 2014
Rozsah
0/4. 2 kr. Ukončení: z.
Vyučující
doc. MgA. Jan Motal, Ph.D. (cvičící)
Garance
prof. PhDr. Jiří Pavelka, CSc.
Katedra mediálních studií a žurnalistiky – Fakulta sociálních studií
Kontaktní osoba: Ing. Bc. Pavlína Brabcová
Dodavatelské pracoviště: Katedra mediálních studií a žurnalistiky – Fakulta sociálních studií
Předpoklady
SOUHLAS
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
předmět má 25 mateřských oborů, zobrazit
Cíle předmětu
Kurz je zaměřen na osvojení praktických dovedností rozhlasové práce v prostředí studentského média Radio R. Studenti a studentky po domluvě s vedením rádia participují na již existujícím pořadu či samostatně moderují, podílí se na propagační kampani nebo připravují kulturní či společenskou akci média. Na základě této zkušenosti jsou pod vedením zkušenějších kolegů a lektora na závěr schopni orientovat se v základech organizace rozhlasové práce, získají základní technické dovednosti nezbytné k činnosti v médiu a osvojí si potřebné specifické dovednosti podle zvoleného projektu.
Literatura
  • OSVALDOVÁ, Barbora a Jan HALADA. Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikace. 3., rozš. vyd. Praha: Libri, 2007, 263 s. ISBN 9788072772667. info
  • BOYD, Andrew. Příručka pro novináře : zpravodajství v rozhlase a televizi. Praha: Centrum nezávislé žurnalistiky, 1995, 163 s. info
  • MARŠÍK, Josef. Úvod do teorie rozhlasového programu. 1. vyd. Praha: Karolinum, 1995, 106 s. ISBN 8071840130. info
Výukové metody
Projekt/samostatná práce a konzultace
Metody hodnocení
Student odevzdá zprávu o své práci v průběhu semestru s potvrzením od svého vedoucího.
Další komentáře
Studijní materiály
Předmět je vyučován každý semestr.
Předmět je zařazen také v obdobích podzim 2010, jaro 2011, podzim 2011, jaro 2012, podzim 2012, jaro 2013, podzim 2013, podzim 2014, jaro 2015, podzim 2015, jaro 2016, podzim 2016, jaro 2017, podzim 2017, jaro 2018, podzim 2018, jaro 2019.