ZURn6404 Trénink komunikačních a manažerských dovedností

Fakulta sociálních studií
jaro 2021
Rozsah
0/2/0. 4 kr. Ukončení: z.
Vyučováno online.
Vyučující
doc. Mgr. Lenka Waschková Císařová, Ph.D. (přednášející)
Mgr. Anna Luštická (cvičící)
Garance
doc. Mgr. Lenka Waschková Císařová, Ph.D.
Katedra mediálních studií a žurnalistiky – Fakulta sociálních studií
Kontaktní osoba: Ing. Bc. Pavlína Brabcová
Dodavatelské pracoviště: Katedra mediálních studií a žurnalistiky – Fakulta sociálních studií
Rozvrh
Čt 14:00–15:40 Studio 527
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Předmět dává studujícím prostor trénovat a zlepšovat své komunikační a manažerské dovednosti prostřednictvím týmové spolupráce na zadaném projektu. Cílem předmětu je, aby si studující vyzkoušeli a následně reflektovali různé komunikační situace, práci v týmu a vedení projektů.
Výuka se koná pouze online: v aplikaci Zoom v čase dle rozvrhu. Odkazy pro připojení na jednotlivé lekce jsou vloženy do Interaktivní osnovy kurzu.
Osnova
  • Zásady efektivní komunikace
  • Interní komunikace
  • Týmové role
  • Leadership
  • Projektový management
  • Vedení porad
  • Základy prezentování
  • Základy marketingové komunikace
  • Krizová komunikace
Literatura
    doporučená literatura
  • GRIFFIN, Ricky W. a Gregory MOORHEAD. Organizational behavior : managing people and organizations. 11th edition. Mason: South-Western Cengage learning, 2014, xxv, 598. ISBN 9781133626695. info
  • HAZDRA, Adam. Skvělé služby : jak dělat služby, které vaše zákazníky nadchnou. 1. vyd. Praha: Grada, 2013, 160 s. ISBN 9788024747118. URL info
  • K čemu je design služeb? : 10 případovek z veřejné sféry. Translated by David Šmehlík - Julie Tomaňová - Adam Hazdra. Brno: Flow, 2014, 91 s. ISBN 9788090548039. info
  • OGILVY, David. Ogilvy o reklamě. 3. vyd. Praha: Management Press, 2001, 223 s. ISBN 8072610473. info
  • HRKAL, Marek. Odprezentuj : průvodce přípravou prezentace. Illustrated by Marek Anděl - Remi Pavlovská. 1. vydání. Brno: BizBooks, 2018, 223 stran. ISBN 9788026508106. info
Výukové metody
týmový projekt, prezentace, zpětná vazba ostatním účastníkům kurzu
Metody hodnocení
docházka (max. 2 omluvené absence), vypracování týmového projektu, 2 týmové prezentace, aktivní práce v seminářích, esej
Další komentáře
Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
Předmět je zařazen také v obdobích podzim 2020, jaro 2022, podzim 2022, jaro 2023, jaro 2024, jaro 2025.