FSS:ZURn6404 Trénink dovedností - Informace o předmětu
ZURn6404 Trénink komunikačních a manažerských dovedností
Fakulta sociálních studiíjaro 2021
- Rozsah
- 0/2/0. 4 kr. Ukončení: z.
Vyučováno online. - Vyučující
- doc. Mgr. Lenka Waschková Císařová, Ph.D. (přednášející)
Mgr. Anna Luštická (cvičící) - Garance
- doc. Mgr. Lenka Waschková Císařová, Ph.D.
Katedra mediálních studií a žurnalistiky – Fakulta sociálních studií
Kontaktní osoba: Ing. Bc. Pavlína Brabcová
Dodavatelské pracoviště: Katedra mediálních studií a žurnalistiky – Fakulta sociálních studií - Rozvrh
- Čt 14:00–15:40 Studio 527
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
- Mateřské obory/plány
- Mediální průmysly a produkce (program FSS, N-MSZU)
- Mediální studia a žurnalistika (program FSS, N-KS)
- Mediální studia a žurnalistika (program FSS, N-MSZU)
- Mediální výzkum a analytika (program FSS, N-MSZU)
- Cíle předmětu
- Předmět dává studujícím prostor trénovat a zlepšovat své komunikační a manažerské dovednosti prostřednictvím týmové spolupráce na zadaném projektu. Cílem předmětu je, aby si studující vyzkoušeli a následně reflektovali různé komunikační situace, práci v týmu a vedení projektů.
Výuka se koná pouze online: v aplikaci Zoom v čase dle rozvrhu. Odkazy pro připojení na jednotlivé lekce jsou vloženy do Interaktivní osnovy kurzu. - Osnova
- Zásady efektivní komunikace
- Interní komunikace
- Týmové role
- Leadership
- Projektový management
- Vedení porad
- Základy prezentování
- Základy marketingové komunikace
- Krizová komunikace
- Literatura
- doporučená literatura
- GRIFFIN, Ricky W. a Gregory MOORHEAD. Organizational behavior : managing people and organizations. 11th edition. Mason: South-Western Cengage learning, 2014, xxv, 598. ISBN 9781133626695. info
- HAZDRA, Adam. Skvělé služby : jak dělat služby, které vaše zákazníky nadchnou. 1. vyd. Praha: Grada, 2013, 160 s. ISBN 9788024747118. URL info
- K čemu je design služeb? : 10 případovek z veřejné sféry. Translated by David Šmehlík - Julie Tomaňová - Adam Hazdra. Brno: Flow, 2014, 91 s. ISBN 9788090548039. info
- OGILVY, David. Ogilvy o reklamě. 3. vyd. Praha: Management Press, 2001, 223 s. ISBN 8072610473. info
- HRKAL, Marek. Odprezentuj : průvodce přípravou prezentace. Illustrated by Marek Anděl - Remi Pavlovská. 1. vydání. Brno: BizBooks, 2018, 223 stran. ISBN 9788026508106. info
- Výukové metody
- týmový projekt, prezentace, zpětná vazba ostatním účastníkům kurzu
- Metody hodnocení
- docházka (max. 2 omluvené absence), vypracování týmového projektu, 2 týmové prezentace, aktivní práce v seminářích, esej
- Další komentáře
- Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (jaro 2021, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/fss/jaro2021/ZURn6404