AJ1RC_DI1A Didaktika 1A

Pedagogická fakulta
podzim 2013
Rozsah
0/0/24. konzultace. 4 kr. Ukončení: z.
Vyučující
PhDr. Helena Havlíčková (cvičící)
Garance
Mgr. Naděžda Vojtková
Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Jana Popelková
Dodavatelské pracoviště: Katedra anglického jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Rozvrh seminárních/paralelních skupin
AJ1RC_DI1A/OS01: Pá 20. 9. 16:40–18:20 učebna 12, Pá 27. 9. 16:40–18:20 učebna 12, Pá 11. 10. 16:40–18:20 učebna 12, Pá 18. 10. 16:40–18:20 učebna 12, Pá 25. 10. 16:40–18:20 učebna 12, Pá 1. 11. 16:40–18:20 učebna 12, Pá 8. 11. 16:40–18:20 učebna 12, Pá 15. 11. 16:40–18:20 učebna 12, Pá 22. 11. 16:40–18:20 učebna 12, Pá 29. 11. 16:40–18:20 učebna 12, Pá 6. 12. 16:40–18:20 učebna 12, Pá 13. 12. 16:40–18:20 učebna 12, H. Havlíčková
Předpoklady
basic school experience
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
At the end of the course students will be able to recognize specific needs of young language learners, and will be able to apply adequate types of activities in English classrooms.
Osnova
  • 1 How do young children learn languages. Acquisition and learning.
  • 2 Lesson planning and lesson management
  • 3 Planning a syllabus, different approaches, designing topic-based, activity-based, story-based lessons
  • 4 Stories and how to use them in the lessons
Literatura
  • CAMERON, Lynne. Teaching languages to young learners. Cambridge: Cambridge University Press, 2001, xvi, 258. ISBN 0521774349. info
  • PHILLIPS, Sarah. Young learners. Oxford: Oxford University Press, 1993, 182 s. ISBN 0194371956. info
  • DUNN, Opal. Developing English with young learners. London: Macmillan, 1991, 104 s. ISBN 0-333-35335-8. info
  • SCOTT, Wendy A a Lisbeth H. YTREBERG. Teaching English to children [Scott, 1991]. 2nd ed. London: Longman, 1991, 115 s. ISBN 0-582-74606-X. info
Výukové metody
seminars with practical examples, active participation of student, observations, teaching.
Metody hodnocení
mid-term test with 70% correct answers, discussions, Portfolio
Vyučovací jazyk
Angličtina
Navazující předměty
Informace učitele
http://moodlinka.ped.muni.cz/course/view.php?id=514
Další komentáře
Studijní materiály
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je vyučován každoročně.
Předmět je zařazen také v obdobích podzim 2002, podzim 2004, podzim 2005, podzim 2006, podzim 2007, podzim 2008, podzim 2009, podzim 2010, podzim 2011, podzim 2015.