CH2BP_4W7S Samostatný projekt 2

Pedagogická fakulta
jaro 2015
Rozsah
0/0/5. 0. 5 kr. Ukončení: z.
Vyučující
doc. Mgr. Hana Cídlová, Dr. (cvičící)
doc. RNDr. Luděk Jančář, CSc. (cvičící)
Mgr. Irena Plucková, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Petr Ptáček, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Jiří Šibor, Ph.D. (cvičící)
Garance
doc. RNDr. Petr Sládek, CSc.
Katedra fyziky, chemie a odborného vzdělávání – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Jana Jachymiáková
Dodavatelské pracoviště: Katedra fyziky, chemie a odborného vzdělávání – Pedagogická fakulta
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Na konci tohoto kurzu bude student schopen:

- zpracovat a vyhodnotit výsledky experimentální práce
- formulovat hlavní body odborného textu
- vytvořit publikovatelný odborný text
- prakticky zvládnout zpracování bakalářské práce
Osnova
  • Popis problému, který má být řešen
  • Cíl práce
  • Seznam literatury vztahující se k vybranému tématu
  • Hrubý nástin postupu při zpracování práce
  • Časový plán zpracování práce
  • Vypracování práce
  • Vypracování projektu a příprava orientační osnovy
  • Shromáždění a studium odborné literatury
  • Formulace problému a hypotéz
  • Výběr výzkumných metod
  • Shromáždění výzkumného materiálu
  • Vyhodnocení a interpretace výsledků
  • Formální zpracování práce
Literatura
  • Zpracování dat : metody a řešené úlohy včetně CD (Variant.) : Kompendium statistického zpracování dat : metody a řešené úlohy včetně CD./ CD (Variant): Compendium of statistical data processing
  • LOUŠA, František. Cash Flow snadno a rychle : software pro zpracování v Excelu 5.0. Praha: Bilance, 1998, 33 s. info
  • POKORNÝ, Jiří. Diplomová práce příležitost k seberealizaci :(metodologické předpoklady zpracování odborné písemné práce). Brno: Cerm, 1994, 71 s. ISBN 80-85867-59-1. info
Výukové metody
Typ výuky:
Seminář
teoretická příprava
skupinová diskuse
Metody hodnocení
Ukončení:
- Zápočet.
- Podmínky zápočtu stanoví konkrétní vyučující.
Další komentáře
Předmět je vyučován každoročně.
Předmět je zařazen také v obdobích jaro 2006, jaro 2007, jaro 2008, jaro 2009, jaro 2010, jaro 2011, jaro 2012, jaro 2013, jaro 2014, jaro 2016, jaro 2017, jaro 2018.