CH2MP_2W1L Integrovaná terénní výuka

Pedagogická fakulta
jaro 2010
Rozsah
5 dní. 2 kr. Ukončení: z.
Vyučující
Mgr. Irena Plucková, Ph.D. (cvičící)
Garance
Mgr. Jiří Šibor, Ph.D.
Katedra fyziky, chemie a odborného vzdělávání – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Helena Pelcová
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Cílem předmětu je:
- seznámení se s touto specifickou vyučovací formou, která je pro vyučování chemie (jakož i jiných přírodovědných předmětů) nezbytná.
Osnova
  • Projektové vyučování.
  • Význam školního pozemku pro terénní vyučování.
  • Příklady terénního vyučování: vycházky, exkurze,terénní cvičení, vícedenní integrované terénní vyučování.
Literatura
  • HOFMANN, Eduard, Břetislava ČERNÁ, Boris RYCHNOVSKÝ a Lubomír LAUERMANN. Jedovnice a okolí. Modelová oblast pro terénní vyučování. 1. vyd. Brno: CERM - Akademické nakladatelství, s.r.o., 1999, 130 s. ISBN 80-7204-109-6. info
Výukové metody
skupinový projekt
samostatný úkol
exkurze
Metody hodnocení
Zápočet.
Absolvování čtyřdenního terénního cvičení.
Další komentáře
Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá blokově.
Předmět je zařazen také v obdobích jaro 2006, jaro 2007, jaro 2008, jaro 2009, jaro 2011, jaro 2012, jaro 2013, jaro 2014, jaro 2015, jaro 2016, jaro 2017, jaro 2018.