F2BP_FKS3 Komunikační situace III

Pedagogická fakulta
podzim 2005
Rozsah
0/0/30. 30 konzultací. 5 kr. Ukončení: zk.
Vyučující
PhDr. Hana Kyloušková, Ph.D. (cvičící)
PhDr. Miroslava Novotná, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Marcela Poučová, Ph.D. (cvičící)
Garance
doc. PhDr. Naděžda Krsková, CSc.
Katedra francouzského jazyka a literatury – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Ivana Luklová
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Východiskem předmětu jsou soubory dokumentů, na nichž se studenti mají naučit syntetickému zpracování informací. Tím získají jak nové schopnosti myšlenkové, tak výrazové, obohacují si slovník a osvojují si obecnější pohled na problémy, o kterých potom musí diskutovat. Časopisecké a novinové články jsou často doprovázeny nahrávkou písně se stejným tématem.
Osnova
  • Vybrané texty.
Literatura
  • BOIRON, M., RODIER, Ch. Documents authentiques écrits. 1. vyd. Paris : CLE International, 2090331135.
  • CHAMBERLAIN, A., STEELE, R. Guide pratique de la communication. 1. vyd. Paris : Didier, 1985. 192 s. ISBN 2-278-03618-1.
  • CHARLES, R. La communication orale. 1. vyd. Paris : Nathan, 1994. 159 s. 2-09-176791-3
  • DURANTON, L. RODIER, Ch. Documents authentiques oraux. 1. vyd. Paris : CLE International, 2005. ISBN 209033116X.
  • GRANT-CLEMENT, O. Savoir-vivre français aneb umět žít s Francouzi. 1. vyd. Plzeň : Fraus, 2000. 96 s. ISBN 80-7238-098-2.
  • GUIMBETIERE, E. Paroles. Cahiers de l'éleve. 1. vyd. Paris : Didier, 1992. 64 s. ISBN 2-278-04098-7.
  • ROESCH, R., ROLLE-HAROLD, R. La France au quotidien. 1. vyd. Grenoble : PUG, 2000. 96 s. ISBN 2-7061-0819-3.
Metody hodnocení
Aktivní účast na seminářích.
Vyučovací jazyk
Francouzština
Další komentáře
Poznámka k ukončení předmětu: Předpoklad: FJ2BK_FKS1, FJ2BK_FKS2
Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá každý týden.
Předmět je zařazen také v obdobích podzim 2004, podzim 2006.