Ma4_BPxP Teaching practice

Faculty of Education
Autumn 1999
Extent and Intensity
0/2/0. 1 credit(s). Type of Completion: z (credit).
Teacher(s)
PaedDr. Irena Bělohoubková (seminar tutor)
RNDr. Růžena Blažková, CSc. (seminar tutor)
Guaranteed by
doc. RNDr. Jiří Hájek, CSc.
Department of Mathematics – Faculty of Education
Contact Person: PaedDr. Irena Bělohoubková
Prerequisites (in Czech)
MA4_PAR Theoretical arithmetics && NOW ( MA4_PDM1 Teaching of mathematics )
Course Enrolment Limitations
The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
fields of study / plans the course is directly associated with
Syllabus
  • Cílem je motivace studentů pro jejich budoucí povolání. Teoretický úvod: Hospitace a její místo v pedagogické praxi, registrace sledovaných skutečností a jejich analýza. Komunikativní dovednosti v profesionální výbavě učitele, jazyková kultura projevu. Vypracování studijních příprav podle osnovy, realizace vyučovacích pokusů, následný rozbor. Vlastní hodnocení výstupů studentem v konfrontaci s rozborem provedeným fakultním učitelem či metodikem předmětu.
Literature
  • HORKÁ, Hana. Aktuální přístupy ke školní výchově (rozvoj profesionálních kompetencí budoucích učitelů se zvláštním zřetelem k výchovné stránce vyučování). In Budoucí učitelé na souvislé praxi aneb rukověť fakultního cvičného učitele. Brno: Paido, 1998, p. 58-61. ISBN 80-85931-56-7. info
  • FILOVÁ, Hana. Budoucí učítelé na souvislé praxi (Future Teachers on Teaching Practice). a kolektiv. 2nd ed. Brno: Paido, 1998, 74 pp. edice pedagogické literatury. ISBN 80-85931-56-7. info
  • PROKOPOVÁ, Alice. Do hlubin učitelovy duše (In depth of teacher´s soul). In Budoucí učitelé na souvislé praxi. 1998th ed. Brno: Paido, 1998, p. 62-66. Edice pedagogické literatury, 72. publikace. ISBN 80-85931-56-7. info
  • KOLEKTIV and Jaroslav ŘEZÁČ. Hodnocení studentů na souvislé pedagogické praxi jako zpětná vazba. 1st ed. Brno: PAIDO, 1998, 6 pp. ISBN 80-85931-56-7. info
  • BLAŽKOVÁ, Růžena. Matematika (Mathematics). In Budoucí učitelé na souvislé praxi. Brno: Paido, 1998, p. 37-42. ISBN 80-85931-56-7. info
Assessment methods (in Czech)
Typ výuky: pedagog. praxe
Language of instruction
Czech
Further Comments
The course is taught annually.
The course is taught: every week.
The course is also listed under the following terms Autumn 2000, Autumn 2001, Autumn 2002.
  • Enrolment Statistics (Autumn 1999, recent)
  • Permalink: https://is.muni.cz/course/ped/autumn1999/Ma4_BPxP