SP2334 Prevence a intervence v praxi

Pedagogická fakulta
jaro 2022
Rozsah
0/2/0. 2 bloky pro kombinované studium. 2 kr. Ukončení: z.
Vyučováno prezenčně.
Vyučující
PhDr. Mgr. Petra Dvořáčková (přednášející)
doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D. (přednášející)
Garance
doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
Katedra speciální a inkluzivní pedagogiky – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
Dodavatelské pracoviště: Katedra speciální a inkluzivní pedagogiky – Pedagogická fakulta
Rozvrh seminárních/paralelních skupin
SP2334/01: Pá 18. 2. 14:00–15:50 Virtuální místnost, Pá 29. 4. 12:00–15:50 učebna 52, V. Vojtová
Předpoklady
SP2330
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Cílem předmětu je aplikace projektu zpracovaného v předmětu SP2330 v praxi.
Výstupy z učení
Realizace projektu v praxi, zpráva z projektu a reflexi jeho efektivity.
Osnova
  • Plán realizace projektu. Realizace projektu. Prezentace a reflexe efektivity projektu.
Literatura
    doporučená literatura
  • VOJTOVÁ, Věra a Marie PAVLOVSKÁ. Včasná intervence jako zdroj inkluzivních přístupů k dětem v riziku poruch chování. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2013, 179 s. ISBN 978-80-210-6518-5. info
Výukové metody
Diskuze, prezentace, praktická příprava, reflexe.
Metody hodnocení
Úspěšná realizace projektu v praxi, relevantní vyhodnocení efektivity.
Navazující předměty
Další komentáře
Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
Předmět je zařazen také v obdobích jaro 2023, jaro 2024.