SP4BK_CJA1 English as a Foreign Language 1

Pedagogická fakulta
podzim 2006
Rozsah
0/0/1. 15 hodin. 3 kr. Ukončení: z.
Vyučující
PhDr. Jiří Vacek, CSc. (cvičící)
Mgr. Gabriela Hublová, Ph.D. (cvičící)
Mgr. Bc. Šárka Dohnalová (cvičící)
Garance
PhDr. Jiří Vacek, CSc.
Oddělení Centra jazykového vzdělávání na Pedagogické fakultě – Centrum jazykového vzdělávání
Kontaktní osoba: Jitka Autratová
Předpoklady
The English course for intermediate students who can understand the main points of clear standard input on familiar matters regularly encountered in work, school, leisure, etc., who can produce simple connected text on topics which are familiar or of personal interest, and can read texts and briefly give reasons and explanations for opinions and plans.
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.

Jiné omezení: Předmět není určen pro začátečníky. Minimální jazyková úroveň A2
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
V rámci povinne-volitelného predmetu Cizí jazyk 1 si student upevní dosazené jazykové znalosti ze stredni skoly (předpokládá se složená maturitní zkouška z angličtiny) a seznámí se s vybranými akademickými dovednostmi v anglictine (ústní prezentace, diskuse, argumentace, aj). K získání zápoctu se vyzaduje aktivní úcast na jazykových cviceních, ústní a písemné prezentace, a uspesne slozeni pisemneho testu (70% uspesnost) na konci semestru.
Osnova
  • SP4BK_CJA1 English as a Foreign Language Consultation 1 (29.9.06) Placement Test Conversation: School Education in the Czech Republic compared with the U.K. and U.S. systems. Text 1 (Vacek, J., Hendy, D. Analýza odborného anglického textu, Brno 2006)(Making a statement, arguing the point, a discussion based on the experience) Consultation 2 (13.10.06) Growing up, growing old. Adolescence. Adulthood. Ageing. Texts 4-5. (Opinion exchange. Critical thinking. Essay writing). Consultation 3 (10.11.06) 21st century problems - environment, drug abuse, wars, terrorism, etc. Texts 6, 7, 8. (Survey. Presentation. Problem solving.) Special task: My Work and Study. Current employment, basic information about Masaryk University and Faculty of Education) Test Credit requirements: Active participation in the lessons. Presentations. The end-of-the-term test based on a special task. The student who has not completed continuous assessment during the particular semester cannot be credited! (Student, který nemá splněné průběžné úkoly z jednotlivých témat v rámci daného semestru, nemůže získat kredity, ani zápočet!)
Literatura
  • VACEK, Jiří a Duncan HENDY. Analýza odborného anglického textu pro studenty společného základu PdF MU. 1. vyd. Masarykova univerzita: Masarykova univerzita, 2006, 102 s. MU, Pedagogická fakulta, Brno 2006. ISBN 80-210-3967-1. info
  • GILL, Nora, Jiří VACEK, Ruth COUFALOVÁ, Olga INGROVÁ a Jana KOLLÁROVÁ. Communicative ESP Practice for Pre-Service Teachers. 1. vyd. Olomouc: Palacký University, Olomouc, Czech Republic, 2003, 109 s. English Texts. ISBN 80-244-0652-7. info
Metody hodnocení
Practical language course. Oral presentations. End-of-semester test. Pro ukončení předmětu jsou předepsány v semestru průběžné kontroly (ustni prezentace, pisemne ukoly, atd.) jejichž výsledky jsou započítávány do závěrečného hodnocení. Student, který nemá splněné průběžné úkoly z jednotlivých témat v rámci daného semestru, nemůže získat kredity, ani zápočet!
Vyučovací jazyk
Angličtina
Informace učitele
Level B1 Course. The English course is designed for intermediate students who have passed 'maturita' examination in English. Pro ukončení předmětu jsou předepsány v semestru průběžné kontroly (ustni prezentace, pisemne ukoly, atd.) jejichž výsledky jsou započítávány do závěrečného hodnocení. Credit requirements: Active participation in the lessons. Presentations.The end-of-the-term test based on a special task.
Další komentáře
Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá blokově.

  • Statistika zápisu (nejnovější)
  • Permalink: https://is.muni.cz/predmet/ped/podzim2006/SP4BK_CJA1