TE2MP_3DG 3D grafika

Pedagogická fakulta
jaro 2016
Rozsah
0/1/0. 1 kr. Ukončení: z.
Vyučující
Ing. Martin Dosedla, Ph.D. (cvičící)
Garance
Ing. Martin Dosedla, Ph.D.
Katedra technické a informační výchovy – Pedagogická fakulta
Kontaktní osoba: Ing. Martin Dosedla, Ph.D.
Dodavatelské pracoviště: Katedra technické a informační výchovy – Pedagogická fakulta
Rozvrh seminárních/paralelních skupin
TE2MP_3DG/01: Út 12:05–12:50 Kavárna, M. Dosedla
Předpoklady
! FI:MB101 Lineární modely
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 12 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/12, pouze zareg.: 0/12, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/12
Jiné omezení: předmět bude otevřen při minimálním počtu 5 aktivních studentů
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Na konci tohoto kurzu bude student schopen: zpracovávat a samostatně tvořit v oblasti 3D grafiky; modelovat, aplikovat materiály a osvětlení na 3D scénu; vytvářet jednoduché 3D animace; vytvořit samostatně scénu a finální render v aplikaci CINEMA 4D;
Osnova
  • 3D grafika
  • Pracovní prostředí Cinema 4D
  • Nástroje na modelování z primitiv
  • Polygonové modelování
  • Světla a objekty scény
  • Materiály a textury
  • Deformátory a speciální objekty
  • Animace scény
  • Rendering
  • Využití 3D modelů pro 3D tisk
  • Samostatné práce
Literatura
  • Arndt von Koenigsmarck: Cinema 4D R10 - Praktický výukový kurz
Výukové metody
pc cvičení
Metody hodnocení
praktická cvičení, samostatné úkoly, závěrečný projekt
Informace učitele
http://wrack.ped.muni.cz/elearning
Další komentáře
Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
Předmět je zařazen také v obdobích jaro 2010, jaro 2011, jaro 2012, jaro 2013, jaro 2014, jaro 2015, jaro 2017, jaro 2018.