T088 Seminář k základům marketingu a ekonomie

Fakulta sportovních studií
podzim 2004
Rozsah
0/1. 1 kr. Ukončení: z.
Vyučující
Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D. (přednášející)
prof. PhDr. Aleš Sekot, CSc. (přednášející)
Garance
Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D.
Fakulta sportovních studií
Rozvrh
Po 18:20–19:05 K113
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Seminář k předmětu Základy marketingu a ekonomie má sloužit především k praktickému procvičení teoretických znalostí, které studenti získají na přednáškách tohoto předmětu.
Osnova
  • Marketing: - Marketingový výzkum trhu - Zadání zápočtové práce - Maloobchod - Komunikační politika - Sponzoring - Komunikační politika - Reklama

  • Ekonomie: - Zadání zápočtové práce - SWOT analýza - Základy podnikové ekonomiky - živnostenské podnikání

Literatura
  • DAŇHELOVÁ, Šárka. Vybrané kapitoly z ekonomiky. Brno: Paido, 2002. ISBN 80-7315-032-8. info
  • SYNEK, Miloslav. Manažerská ekonomika. Vyd. 1. Praha: Grada, 1996, 455 s. ISBN 8071692115. info
  • SYNEK, Miloslav. Podniková ekonomika :učebnice. 1. vyd. Praha: Aleko, 1992, 448 s. ISBN 80-85341-37-9. info
Metody hodnocení
Individuální práce studentů: Téma bude upřesněno


Požadavky na zápočet: Splnění individuální práce studentů pro obě části předmětu Účast na seminářích - 70%
Informace učitele
http://www.fsps.muni.cz/~danhelova
Předmět je zařazen také v obdobích podzim 2002, podzim 2005, podzim 2006.