T663 Základy marketingu a ekonomie

Fakulta sportovních studií
podzim 2002
Rozsah
0/8. 1 kr. Ukončení: z.
Vyučující
Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D. (přednášející)
prof. PhDr. Aleš Sekot, CSc. (přednášející)
Garance
Ing. Šárka Dvořáková, Ph.D.
Fakulta sportovních studií
Rozvrh seminárních/paralelních skupin
T663/3: Pá 20. 12. 15:00–17:00 učebna 2 Vinařská, Pá 3. 1. 13:20–15:20 učebna 2 Vinařská
T663/4: Pá 10. 1. 12:30–15:30 učebna 27, Čt 23. 1. 12:30–15:30 učebna 27
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
Cíle předmětu
Seminář z předmětu Základy marketingu a ekonomie by měl sloužit především k praktickému procvičení získaných teoretických znalostí z přednášky k danému předmětu.
Osnova
  • Marketing: - Marketingový výzkum trhu - Zadání zápočtové práce - Maloobchod - Komunikační politika - reklama - Komunikační politika - sponzoring

  • Ekonomie: - Zadání zápočtové práce - SWOT analýza - Podniková ekonomika - živnostenské podnikání

Literatura
  • SYNEK, Miloslav. Manažerská ekonomika. Vyd. 1. Praha: Grada, 1996, 455 s. ISBN 8071692115. info
  • SYNEK, Miloslav. Podniková ekonomika :učebnice. 1. vyd. Praha: Aleko, 1992, 448 s. ISBN 80-85341-37-9. info
Předmět je zařazen také v obdobích podzim 2004, podzim 2005, podzim 2006.