ei003 Pedagogical Use of Online Feedback

Fakulta sportovních studií
jaro 2022

Předmět se v období jaro 2022 nevypisuje.

Rozsah
0/1/0. 3 kr. Ukončení: zk.
Vyučováno online.
Vyučující
PhDr. Lucie Grajciarová (cvičící)
Javier Portillo Berasalu, Ph.D. (cvičící)
Garance
PhDr. Lucie Grajciarová
Katedra pedagogiky sportu – Fakulta sportovních studií
Kontaktní osoba: Mgr. František Hurt
Dodavatelské pracoviště: Katedra pedagogiky sportu – Fakulta sportovních studií
Rozvrh seminárních/paralelních skupin
ei003/LS01: Pá 18. 2. 10:30–12:00 Virtuální místnost, Pá 25. 2. 10:30–12:00 Virtuální místnost, Pá 4. 3. 10:30–12:00 Virtuální místnost, Pá 11. 3. 10:30–12:00 Virtuální místnost, Pá 18. 3. 10:30–12:00 Virtuální místnost, Pá 25. 3. 10:30–12:00 Virtuální místnost, L. Grajciarová
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.

Předmět si smí zapsat nejvýše 10 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/10, pouze zareg.: 0/10
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
The course will introduce the students and show them how to:
- Define the different kinds of pedagogical feedback they need.
- Configure the suitable tools to obtain that feedback online.
- Analyze the resulting data and use the results for making decisions about the pedagogical methodology.
- Based on analyzed data from online feedback - identify their strengths and weaknesses.
Výstupy z učení
1. Select the most suitable tools for obtaining the kind of feedback they need in different educational contexts and from other agents
The student will be able to describe the differences between feedback, reflection and evaluation and will be able to implement this knowledge to practice.
2. Configure and put into practice the designed feedback strategy
The student will be able to define components for effective online feedback.
3. Perform basic data analysis and visualisation of the data gathered through feedback
The students will write short essays about Their strengths and weaknesses and how they can work with them in their daily and professional lives.
Osnova
  • 1. Description in groups of each culture's peculiarities; use of photographs
  • 2. Description of present and future learning contexts
  • 3. Creation of groups, Summarise similarities and differences from the previous two weeks, Study materials published by teachers
  • 4. Collaborative design of a teaching unit
  • 5. Collaborative design of a teaching unit
  • 6. Hand in of reports and public presentations; Blog for and integrated view of every developed product
Literatura
  • Rick, M. (2011). Feedback Toolkit. Taylor & Francis
Výukové metody
Lectures, flipped classroom, Project-Based Learning
Metody hodnocení
Final Report, Public Presentation
Vyučovací jazyk
Angličtina
Informace učitele
„Technology will never replace great teachers, but technology is the hands of great teachers is transformational." George Couros
Další komentáře
Studijní materiály

  • Permalink: https://is.muni.cz/predmet/fsps/jaro2022/ei003