BPV_CMME Culture and Mass Media Economy

Ekonomicko-správní fakulta
jaro 2015
Rozsah
2/0. 3 kr. Ukončení: zk.
Vyučující
Ing. Daria Kuchařová (přednášející)
Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D. (přednášející)
Garance
Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
Katedra veřejné ekonomie – Ekonomicko-správní fakulta
Kontaktní osoba: Jana Biskupová
Dodavatelské pracoviště: Katedra veřejné ekonomie – Ekonomicko-správní fakulta
Rozvrh
Út 9:20–11:00 S311
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.

Předmět si smí zapsat nejvýše 20 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/20, pouze zareg.: 0/20
Jiné omezení: this course is only for foreign students
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
At the end of the course students should be able to: understand and explain culture and culture policy; work with information on mass media economy ; create a marketing-management plan of culture institution; make reasoned decisions about mission and role culture goods in economy; make deductions based on acquired knowledge ... ; interpret government policy concerning culture and mass media;
Osnova
  • Defining Culture and Cultural Policy
  • Supporting Culture
  • Frames for Support
  • Institutions Under Pressure
  • Artists, Humanists and Public Life
  • Impacts of Culture on Communities
Literatura
    povinná literatura
  • A handbook of cultural economics. Edited by Ruth Towse. Cheltenham: Edward Elgar. xi, 494. ISBN 1840643382. 2003. info
    doporučená literatura
  • The politics of culture : policy perspectives for individuals, institutions, and communities. Edited by Gigi Bradford - Michael Gary - Glenn Wallach. New York: New Press. xiv, 364. ISBN 1565845722. 2000. info
  • ADORNO, Theodor W. The culture industry : selected essays on mass culture. Edited by J. M. Bernstein. 1st pub. London: Routledge. viii, 210. ISBN 9780415253802. 1991. info
Výukové metody
lectures, reading, class discussion
Metody hodnocení
Examination form: reading and presentation of this topic
Vyučovací jazyk
Angličtina
Další komentáře
Studijní materiály
Předmět je vyučován každoročně.
Poznámka k periodicitě výuky: spring semester.
Předmět je určen pouze pro zahraniční studenty.
Informace k inovaci předmětu
Předmět byl inovován v rámci projektu "Inovace studia ekonomických disciplín v souladu s požadavky znalostní ekonomiky (CZ.1.07/2.2.00/28.0227)", který je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

logo image
Předmět je zařazen také v obdobích jaro 2011, jaro 2012, jaro 2013, jaro 2014, jaro 2016, jaro 2017, jaro 2018, jaro 2019, jaro 2020, jaro 2021, jaro 2022, jaro 2023, jaro 2024.