CKF_JEK1 Negotiations with the client

Faculty of Economics and Administration
Spring 2022
Extent and Intensity
0/0/0. 6 credit(s). Type of Completion: zk (examination).
Taught in person.
Teacher(s)
Mgr. Petr Libich (lecturer)
Ing. Petr Valouch, Ph.D. (lecturer)
Guaranteed by
Ing. Petr Valouch, Ph.D.
Department of Finance – Faculty of Economics and Administration
Contact Person: Iva Havlíčková
Supplier department: Department of Finance – Faculty of Economics and Administration
Timetable
Tue 26. 4. 10:00–11:50 S315, 13:00–16:50 S315, Wed 27. 4. 9:00–11:50 S315, 13:00–15:50 S315, Tue 17. 5. 9:00–9:50 S315
Course Enrolment Limitations
The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
fields of study / plans the course is directly associated with
Course objectives (in Czech)
Cílem kurzu je naučit účastníky vést jednaní s klientem v oblasti první schůzky finančního plánování. K tomuto celému jsou v průběhu kurzu využívány simulační případové studie, které jsou nahrávány a následně je rozebírán průběh jednání s důrazem na klady a zápory. Vše probíhá formou zpětné vazby od ostatních účastníků a lektorů.
Learning outcomes (in Czech)
Student: - umí posoudit důsledky nesprávného zajištění pro budoucí plnění finančních cílů a zajištění životní úrovně. - Umí klientovi vhodně představit přínos finančního plánování - Dokáže namotivovat ho pro další spolupráci. - Umí vhodným způsobem zjistit veškeré informace potřebné k následnému vytvoření finančního plánu - ovládá techniku otevřených otázek směřujících k většímu uvědomění si klienta v oblasti zajištění a plánování budoucích cílů.
Syllabus (in Czech)
  • 1. Návrat herní simulace z Fin. gramotnosti - principy pro klienta 2. Poradenské principy v majetkovém pojištění 3. poradenské principy v pojištění motorových vozidel 4. Poradenské principy v pojištění odpovědnosti 5. Poradenské principy v životním pojištění 6. Přechody k finančnímu poradenství 1 (představení a vysvětlení obchodní řeči) 7. Přechody k finančnímu poradenství 1 (trénink) 8. Vedení první obchodní schůzky - vzorové video s metodickými zastávkami - část 1 8. Vedení první obchodní schůzky - vzorové video s metodickými zastávkami - část 2 9. Vedení obchodní schůzky-trénink účastníků ve dvojicích 10. Natáčení simulovaného obchodního rozhovoru 11. Rozbor simulovaného obchodního rozhovoru 1 12. Rozbor simulovaného obchodního rozhovoru 2 včetně výstupů a shrnutí
Literature
    required literature
  • Kolektiv autorů. Studijní texty Generali České pojišťovny Jednání s klientem – první schůzka, 2021
    recommended literature
  • Kolektiv autorů. Pracovní listy Generali České pojišťovny- jednání s klientem 2021
Teaching methods (in Czech)
- metodické video - skupinové práce - práce ve dvojicích - simulace obchodního rozhovoru - natáčení a rozbor - diskuse - trénink
Assessment methods (in Czech)
Celý kurz je zakončen zkouškou ve formě simulované schůzky s klientem (první schůzka), kde je posuzováno, zda účastník umí naučené aplikovat u klienta (toho hraje trenér). Výstupem z této certifikace je hodnotící formulář, na základě kterého bude udělena výsledná známka.
Language of instruction
Czech
Further comments (probably available only in Czech)
The course is taught annually.
Information on the extent and intensity of the course: tutorial 12 hodin.
The course is also listed under the following terms Spring 2021, Spring 2023, Spring 2024.
  • Enrolment Statistics (Spring 2022, recent)
  • Permalink: https://is.muni.cz/course/econ/spring2022/CKF_JEK1