C_KHMAR Marketing

Ekonomicko-správní fakulta
podzim 2003
Rozsah
8/0. 5 kr. Ukončení: zk.
Vyučující
Ing. Klára Kašparová, Ph.D. (přednášející)
Garance
prof. Ing. Ladislav Blažek, CSc.
Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Ekonomicko-správní fakulta
Kontaktní osoba: Barbara Szláviková
Rozvrh
So 4. 10. 8:30–11:50 P103, Ne 2. 11. 8:30–11:50 P103
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Tento předmět navazuje na získané znalosti v kurzech ekonomie, sociologie, psychologie, informatiky, nauky o podniku a managementu. Seznamuje s historickým vývojem marketingu, základními koncepcemi, hlavními principy a nástroji marketingového řízení. Detailněji je v kurzu probírána analýza příležitostí na trhu, marketingový výzkum, segmentace a tvorba marketingového mixu. Speciální pozornost je věnována otázkám chování a rozhodování zákazníka a globálnímu marketingu. Výše uvedená témata jsou základem pro pochopení významu a role marketingu při řízení podniku či jiných organizací.
Další komentáře
Poznámka k ukončení předmětu: do 16.5.2004
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je vyučován každoročně.
Předmět je zařazen také v obdobích podzim 2001, podzim 2002, podzim 2004, podzim 2005, podzim 2006, podzim 2007.