DSMA Marketing v EU

Ekonomicko-správní fakulta
podzim 2000
Rozsah
0/0. Ukončení: zk.
Vyučující
prof. PhDr. Miroslav Foret, CSc. (přednášející)
Garance
prof. Ing. Ladislav Blažek, CSc.
Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Ekonomicko-správní fakulta
Kontaktní osoba: Dana Krejčí
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Marketing v EU (DSMA) Výuka navazuje především na předmět Marketing. Hlavním záměrem je na praktických příkladech konkrétně poznat, pochopit a aplikovat specifika marketingových přístupů v prostředí Evropské unie. Jedná se zejména o chování zákazníka na trzích EU, marketingové strategie evropských firem, marketingovou komunikaci a její legislativní rámec v EU. Forma zkoušky: ústní
Další komentáře
Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá blokově.

  • Statistika zápisu (nejnovější)
  • Permalink: https://is.muni.cz/predmet/econ/podzim2000/DSMA