KFMAPE Marketing v peněžnictví

Ekonomicko-správní fakulta
jaro 2002
Rozsah
16 hodin. 5 kr. Ukončení: zk.
Vyučující
Ing. Jan Krajíček, Ph.D. (přednášející)
Garance
Ing. František Kalouda, CSc., MBA
Katedra financí – Ekonomicko-správní fakulta
Kontaktní osoba: Marie Moudrá
Rozvrh
So 6. 4. 12:15–15:30 P304, So 4. 5. 8:00–13:45 P304, So 18. 5. 8:00–13:45 P304
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Marketing v peněžnictví (SDMZ) Tento předmět vedle historického vývoje marketingu podává základní koncepce, hlavní principy a nástroje marketingového řízení. Zahrnuje analýzu příležitostí na trhu, segmentaci, vypracování marketingového mixu, marketingové strategie a analýzu portfolia. Pozornost bude také věnována podobnostem a odlišnostem v jednotlivých typech organizací, zvláště pak v pojišťovnictví a bankovnictví. Součástí výuky jsou dále informační zdroje včetně monitoringu a marketingový výzkum. Detailněji jsou probrány jednotlivé složky mixu-produkt, cena, distribuce a propagace. Speciální pozornost bude věnována otázkám chování a rozhodování zákazníka, problematice image, identity a kultury instituce. Forma zkoušky: písemný test a ústní zkouška
Další komentáře
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je vyučován každoročně.
Předmět je zařazen také v obdobích jaro 2003, jaro 2004, jaro 2005, jaro 2006, jaro 2007.