KHPRVM Public relations a veřejné mínění

Ekonomicko-správní fakulta
jaro 2002
Rozsah
16 hodin. 3 kr. Ukončení: zk.
Vyučující
Ing. Michael Doležal (přednášející)
Garance
prof. Ing. Ladislav Blažek, CSc.
Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Ekonomicko-správní fakulta
Kontaktní osoba: Dana Krejčí
Rozvrh
So 2. 3. 8:00–11:15 P201, So 16. 3. 8:00–11:15 P201, So 30. 3. 8:00–11:15 P201, So 11. 5. 12:15–15:30 P201
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Public relations a veřejné mínění (SDPU) Základním cílem je seznámení se základními principy a praktickými postupy public relations jako součásti marketingové komunikace firmy. Výuka navazuje na přednášky Marketingu. Vychází z principů a postupů marketingové komunikace. Větší váha je tentokrát kladena na vlastní praktické aplikace konkrétních nástrojů. Zahraniční přístupy jsou konfrontovány se současnou situací a praxí v našich reklamních agenturách. Zvláštní pozornost je věnována otázkám praktického využití nástrojů public relations ve vlastní organizaci. Součástí zkoušky je zhodnocení aktivní účast při výuce a zpracování seminární práce. Forma zkoušky: ústní, včetně prezentace seminární práce.
Další komentáře
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je vyučován každoročně.
Předmět je zařazen také v obdobích jaro 2003, jaro 2004, jaro 2005, jaro 2006, jaro 2007, jaro 2008, jaro 2009.