KHPRVM Public relations a veřejné mínění

Ekonomicko-správní fakulta
jaro 2004
Rozsah
4 hodiny. 3 kr. Ukončení: zk.
Vyučující
Ing. Klára Kašparová, Ph.D. (přednášející)
Garance
prof. PhDr. Miroslav Foret, CSc.
Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Ekonomicko-správní fakulta
Kontaktní osoba: Dana Krejčí
Rozvrh
Pá 5. 3. 12:50–16:15 P106
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Public relations a veřejné mínění (SDPU) Základním cílem je seznámení se základními principy a praktickými postupy public relations jako součásti marketingové komunikace firmy. Výuka navazuje na přednášky Marketingu. Vychází z principů a postupů marketingové komunikace. Větší váha je tentokrát kladena na vlastní praktické aplikace konkrétních nástrojů. Zahraniční přístupy jsou konfrontovány se současnou situací a praxí v našich reklamních agenturách. Zvláštní pozornost je věnována otázkám praktického využití nástrojů public relations ve vlastní organizaci. Součástí zkoušky je zhodnocení aktivní účast při výuce a zpracování seminární práce. Forma zkoušky: ústní, včetně prezentace seminární práce.
Literatura
  • FORET, Miroslav. Jak komunikovat se zákazníkem : co a jak chci sdělit, jakou cestou, příklady z českého prostředí. Vyd. 1. Praha: Computer Press, 2000, 200 s. ISBN 8072262929. info
  • NĚMEC, Petr. Public relations :praxe komunikace s veřejností. Vyd. 1. Praha: Management Press, 1996, 167 s. ISBN 80-85943-20-4. info
  • SEKOT, Aleš a Michael DOLEŽAL. Marketing v kostce. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2002, 104 s. ISBN 80-210-2935-8. info
  • BLACK, Sam. Nejúčinnější propagace : public relations. Translated by Dana Janišová. Vyd. 1. Praha: Grada, 1994, 203 s. ISBN 8071691062. info
Další komentáře
Předmět je vyučován každoročně.
Předmět je zařazen také v obdobích jaro 2002, jaro 2003, jaro 2005, jaro 2006, jaro 2007, jaro 2008, jaro 2009.