ESF:KVKAPR Komunikace a Public Relations - Informace o předmětu
KVKAPR Komunikace a Public Relations
Ekonomicko-správní fakultajaro 2008
- Rozsah
- 0/0. 5 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Ing. Zuzana Prouzová, Ph.D. (přednášející)
Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D. (přednášející) - Garance
- Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
Katedra veřejné ekonomie – Ekonomicko-správní fakulta
Kontaktní osoba: Lenka Jílková - Rozvrh
- Ne 24. 2. 12:50–16:15 P103
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je určen pouze studentům mateřských oborů.
- Mateřské obory/plány
- Veřejná ekonomika a správa (program ESF, B-HPS, směr Ekonomika a řízení nestátních neziskových organizací)
- Veřejná ekonomika a správa (program ESF, B-HPS, směr Veřejná ekonomika a správa)
- Cíle předmětu
- Komunikace a Public Relations (KVKAPR) Jde o specializační kurs, který se věnuje problematice Public Relations (PR), které se od 80. let 20. století stávají jedním z určujících faktorů úspěšného řízení nejen ziskových, ale i neziskových organizací. Přesto se řada neziskových organizací staví k PR odmítavě. Tento postoj je logicky chybný, nedomyšlený, povrchní a nepraktický. Snahou PR totiž není jen "práce s veřejností", nýbrž k o m p l e x n í práce s veřejností, čímž se všeobecně rozumí vytváření dobré image, resp. vnímání organizace na veřejnosti. Nástrojem, který je nezbytným předpokladem pro fungující a účinné PR (a mj. i marketingu a fundraisingu), je potom právě komunikace, která má proto v celkové struktuře kursu své místo. Požadavek ke zkoušce: zpracování seminární práce Forma zkoušky: ústní s diskusí nad seminární prací
- Osnova
- Komunikace a Public Relations (KVKAPR) Jde o specializační kurs, který se věnuje problematice Public Relations (PR), které se od 80. let 20. století stávají jedním z určujících faktorů úspěšného řízení nejen ziskových, ale i neziskových organizací. Přesto se řada neziskových organizací staví k PR odmítavě. Tento postoj je logicky chybný, nedomyšlený, povrchní a nepraktický. Snahou PR totiž není jen "práce s veřejností", nýbrž k o m p l e x n í práce s veřejností, čímž se všeobecně rozumí vytváření dobré image, resp. vnímání organizace na veřejnosti. Nástrojem, který je nezbytným předpokladem pro fungující a účinné PR (a mj. i marketingu a fundraisingu), je potom právě komunikace, která má proto v celkové struktuře kursu své místo. Požadavek ke zkoušce: zpracování seminární práce Forma zkoušky: ústní s diskusí nad seminární prací
- Literatura
- Čepelka, O. a kol.: Práce s veřejností v nepodnikatelském sektoru. Nadace Omega, Liberec 1997. ISBN 80-902376-0-6
- Škarabelová,S. Komunikace a Public Relations. Distanční studijní opora. MU Brno, 2003.
- Metody hodnocení
- Obhajoba seminární práce. Forma zkoušky: ústní s diskusí nad seminární prací. Dopustí-li se student u zkoušky nedovoleného jednání, zejména používání různých nedovolených pomůcek („taháků“), opisování, vynášení zadání testů a vůbec jednání narušující průběh zkoušky, přeruší učitel zkoušku a podle závažnosti přestupku udělí klasifikaci do ISu F, nebo FF, případně i FFF. Uvedený postup se vztahuje na všechny aktivity, které vstupují do závěrečného hodnocení předmětu, (POTy, seminární práce, referáty, apod.).
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (jaro 2008, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/econ/jaro2008/KVKAPR